Testa nästa generations konsoler på Gamex

Medlem
Skrivet av laxan96:
Skrivet av Gurant:

Jag har redan testat båda. Jag är cool som fan.

Eller, PS4an är jag nästan hundra på att det var ett devkit, men Xbone var faktiskt den enda konsollen i europa som jag fick testa, känna och klämma på, och det var ganska najs. Och den fick greenscreen of death massvis av gånger, men det var bara en protoptyp så man kan väl inte beskylla dem för det.
Testade nya Forza och Killer Instinct på Xbone, och Ass Creed 4 på PS4.

Hmm interesting. Var du på Gamescom eller vart var du. BTW funderar om green screensen kan bero på att den garanterat inte fått D1 uppdateringen. Sen att även inte spelen fått D1 uppdateringen.

Jag var på en elektronikmässa i Norge med jobbet, och där fanns det!

Ta nu inte isönder prylarna pojkar och flickor.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Oavsett vilken spelmaskin man väljer så är det ju Du själv som ska bli nöjd,det är huvudsaken.

Medlem
Skrivet av Martyrerna:

Oavsett vilken spelmaskin man väljer så är det ju Du själv som ska bli nöjd,det är huvudsaken.

FEL! En spelkonsol är idag som ett utseende. Du ska inte vara nöjd, utan andra ska vara nöjda med vad du har

Medlem
Skrivet av mrbananpappa:
Skrivet av Martyrerna:

Oavsett vilken spelmaskin man väljer så är det ju Du själv som ska bli nöjd,det är huvudsaken.

FEL! En spelkonsol är idag som ett utseende. Du ska inte vara nöjd, utan andra ska vara nöjda med vad du har

#GåOchLäggDig

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Är det inte lite skrattretande att microsoft är där med sin konsol när den ändå inte kommer släppas i sverige på release dagen?

Microsoft har förlorat europa igen troligtvis.. dumt misstag att välja vissa länder.

Men men.. såklart sla de försöka få bort fokus från son, bra val men ändå taskigt å visa en konsol vi i sverige inte kommer ha tillgång till officiellt innan jan 2014(??)

Så långt efter är de inte i Europa ens nu. T.ex i England så är 360:n störst. De åtta länder som nu får vänta är så sketet små i försäljningssiffror, så att det knappt märks i det långa loppet. Tragiskt men sant. Alla länder i norden kommer tillsammans kanske upp i nån promille av allt som säljs i enbart England t.ex, av förklarliga skäl.

Men visst, självklart tjänar Sony på att MS dröjer i delar av Europa.

Snart PS4-dags, pepp!!

12
Skriv svar