Inaktiv
Achievements?

Achievements Som Du Envisas Med?:up:

Medlem

själv håller jag på med trophies dock men same shit. Just nu försöker jag att lvl up till 100 på GTA V Men jag har en jävla hög med spel som jag ska plöja igenom. Och jag hoppas på att bli rankad 1a is Sverige snart också

http://psnprofiles.com/M_R_X5432

http://psnprofiles.com/leaderboard?p=1&c=se&h=M_R_X5432&type=...

Medlem

Jobbar just nu på att ta alla Achievements i XCOM: Enemy Unknown.. Vissa börjar bli rätt dryga.

signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

KoP
Medlem

Inga. Spelar som jag vill och jagar inte achievement bara för att jag måste ha dem. Ploppar det till att jag har fått något achivement är väl det trevligt.

Ett och annat CoD-emblem ska jag nog jaga när det är dags för Ghots, annars inget speciellt just nu.

signatur
Medlem

Fixade nyligen de sista jag var "ute efter". Inte hittat några nya att jaga än (förutom att försöka nöta vidare i Super Meat Boy). Men...

[ Rant ]
Jag tycker nog att de allra flesta achievements som finns är helt meningslösa. "Grattis! Du har tagit 5000 steg!" , "Grattis! Du har dödat 100 monster!" , "Grattis! Du har klarat första banan!" och så vidare.

Bra achievements kan utmana spelaren att spela på nya sätt eller försöka klara riktigt svåra utmaningar och ger mervärde till spel om man vill försöka sig på dem. De vanligaste achievementsen i spel nu är mer milstolpar och jag känner mig ibland förolämpad när de dyker upp.

Som exempel kan man ta Half-Life 2 som både har riktigt bra och helt usla achievements. Exempel på bra är att klara Ravenholm utan skjutvapen, undvika sanden för antlions och hitta alla Lambda-gömmor. Några dåliga är att hitta kofoten, lyckas rymma undan räden i början och få svävaren. Alla tre är ett måste om man ska klara spelet.
[ /Rant ]

Medlem

Håller med dig Parzec.

Det borde nästan vara två fält. Progress, som ger dig när du klarar banor osv. Sen achievements. Typ spela hela episoden och bara skjuta en kula. Ta med trädgårdstomten genom hela spelet, osv. Sånt som faktiskt är en liten utmaning.

signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Rayman legends: Inte nudda nån laser / bli upptäckt på en bana. tog 20 försök i coop men roligt hade vi

signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

Jobbar just nu på The Beloved i WoW. Tar sin tid.

1
Skriv svar