Heartstone Beta

Medlem
Heartstone Beta

Fick mig en betanyckel på mailen nyss, ska väl inte säga att jag är helt förvånad då jag i princip fått tillgång till alla Blizzards "Betor(?)" nästan direkt när dom släppts.
Har väl en udda datorconf. eller nåt

Men ska bli kul att testa lite imorgon, bara hunnit köra tutorial-uppdragen mot datorn än så länge, blir att börja levla efter jobbet!

#blogg

Medlem
Heartstone Beta

Fick en igår kväll jag med, testade bara tutorialen men kan nog bli rätt fräsigt detta, ska hem och testa arena sedan efter jobbet!

Medlem

Ett kort ögonblick tänkte jag att jag kunde ha fått en då också, sen så kollade jag på battle.net, "Sign up for beta".. :< Hade glömt att signa upp överhuvudtaget.

Medlem
Skrivet av Athaleos:

Ett kort ögonblick tänkte jag att jag kunde ha fått en då också, sen så kollade jag på battle.net, "Sign up for beta".. :&lt; Hade glömt att signa upp överhuvudtaget.

:<

Medlem

Jag fick en för ett par veckor sedan. Riktigt trevligt spel! Har dock inte spelat så mycket än

Inaktiv
Medlem

Suttit en hel del idag, riktigt beroendeframkallande
Mest kört med mage än så länge, kommer på mig själv att bara spela match efter match efter match.
Fuckade dock upp min gratisomgång i arenan genom att trycka på "retire", och måste betala för att komma in igen nu :/

Medlem

någon som har en nyckel till övers ? http://hearthstonebetakey.net/ är denna sida legit ? =P

Medlem

Låter lite suspekt. ... öppna betan drar väl igång i början på dec annars, om jag inte missminner mig.

Medlem

Curse.com har en stor giveaway med 5000 nycklar prova lyckan där.

1
Skriv svar