Se lanseringstrailern för CoD: Ghosts
Två veckor innan årets tokintensiva krig drar igång är lanseringstrailern ute.
Måste vara svårt att ge ett betyg till ett spel vars vapen ljud låter som Soft Air guns och gjort det i alla nyare spelen.
Det är nr1 som förstör för mig, redan i 4an trodde jag att jag hade någon ljudbugg i flera veckor för jag trodde aldrig någon kunde göra ljuden så värdelösa med flit.
Är det bara jag som tycker att FZ kör med för liten youtuberuta?
(width="455" height="341")
Jag skulle verkligen föredra width="640" height="360" som är youtube-standarden.
Nu hade verkligen min post ingenting med klippet att göra men jag anser att det vore trevligt att stanna kvar på FZ's sida istället för att klicka sig vidare till youtube för att se klippet!
Måste vara svårt att ge ett betyg till ett spel vars vapen ljud låter som Soft Air guns och gjort det i alla nyare spelen.
Det är nr1 som förstör för mig, redan i 4an trodde jag att jag hade någon ljudbugg i flera veckor för jag trodde aldrig någon kunde göra ljuden så värdelösa med flit.
Samma här. Speciellt i Treyarchs spel har jag upptäckt att ljuden är riktigt dåliga. IW är lite bättre, men de är fortfarande långt ifrån t.ex. DICE när det kommer till ljud.
Är det bara jag som tycker att FZ kör med för liten youtuberuta?
(width="455" height="341")
Jag skulle verkligen föredra width="640" height="360" som är youtube-standarden.
Nu hade verkligen min post ingenting med klippet att göra men jag anser att det vore trevligt att stanna kvar på FZ's sida istället för att klicka sig vidare till youtube för att se klippet!
455 pixlar är det bredaste vi kan köra i nuvarande nyhetsmall, det är därför. Kommer breddas vad det lider, men jag kan inte säga när.
Vi hitta ljud dom hade använt sedan första CoD i black ops 2 ^^ Fast har aldrig fått en sådan huvudvärk som Mw3 från både bild och ljud.
Singleplayern verkar intresant. Undrar om jag kan hålla mig från att köpa detta.
Ser en nyhet om cod.
Vet exakt vilken shitstorm som kommer finnas i kommentarerna.
Blir inte besviken.
Jag är övertygad om att jag kommer ha mycket nöje med detta spel både för sp och mp.
Kan man inte införa ett filter så att alla som bara vill dissa en viss spelserie inte syns i kommentarsfälten?
What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.
Kommer här och bryter igenom allt cod hat, jag ser fram emot detta, cod är en serie jag aldrig blir less på för jag vet vad jag får för pengarna och jag gillar dessa intensiva strider.
Testade bf4 betan på xboxen då jag inte kunde lira det på datorn och fann det inte alls något speciellt förutom som ett rea spel och som passar in perfekt för att döda tid på konsol när man inte orkar sitta vid datorn.
Ser en nyhet om cod.
Blir inte besviken.
Jag är övertygad om att jag kommer ha mycket nöje med detta spel både för sp och mp.
Kan man inte införa ett filter så att alla som bara vill dissa en viss spelserie inte syns i kommentarsfälten?
Folk vill inte dissa spelserien, de vill gå in och skriva negativa kommentarer, man är ju "hardcore" om man hatar COD, har du inte hört det? Indiespel och spel från tidigt 90-tal är det som gäller om du vill vara en riktig gamer. Patetiskt? Absolut.
Hoppas dock du får kul med COD: Ghosts. Själv kommer jag spela Battlefield 4, casual som jag är. Kan dock hända att jag testar COD i framtiden också, lite beroende på hur PC-versionen blir.
Ser en nyhet om cod.
Blir inte besviken.
Folk vill inte dissa spelserien, de vill gå in och skriva negativa kommentarer, man är ju "hardcore" om man hatar COD, har du inte hört det? Indiespel och spel från tidigt 90-tal är det som gäller om du vill vara en riktig gamer. Patetiskt? Absolut.
Hoppas dock du får kul med COD: Ghosts. Själv kommer jag spela Battlefield 4, casual som jag är. Kan dock hända att jag testar COD i framtiden också, lite beroende på hur PC-versionen blir.
Just det, det var ju det det handlade om, tycker synd om alla som inte känner sig hardcore nog...
Jag å andra sidan är grymt hardcore nu eftersom senaste halvåret har jag spelat mest supernintendo!
What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.
IGN vet hur man sätter betyg...

Ser en nyhet om cod.
Blir inte besviken.
Just det, det var ju det det handlade om, tycker synd om alla som inte känner sig hardcore nog...
Jag å andra sidan är grymt hardcore nu eftersom senaste halvåret har jag spelat mest supernintendo!
Nice, en riktig gamer!
Ska nog damma av mitt NES eller fixa något modvänligt spel från 90-talet, så jag kan kalla mig "hardcore" ett tag innan jag börjar med något så fånigt som BF4.