Titanfall får releasedatum
Respawn Entertainment släpper ut sina robotar i mars nästa år.
#electronic-arts, #respawn-entertainment, #titanfall
Kommer antagligen bli till PC för min del.
Väntar dock att hurra fören dom utannonserar att det kommer fullt dedikerade servrar till PC som gamla goda tiden. Då lär jag slänga upp minst 3 stycken egna servrar.
Ja, när ska folk lära sig att förbokningar är onödigt.. hur många gånger har folk trott att det kommer bli "GoT" eller what ever, och sen floppar det. Vänta på recensioner, så kanske, bara kanske gör dom bättre spel åt oss.
Det är väl bättre att vänta på ett demo eller prova spelet i nån butik,
en recension är ju vad en annan person tycker, du själv har ju ingen aning förran du provat själv.
Lagom är aldrig för mycket eller för litet.
Det här känns som en naturlig utveckling av CoD då folk börjar tröttna på same same fast ändå inte vill kastas om för mycket. Känns faktiskt som den mest troliga CoD-dödaren hittils.
För den amerikanska marknaden? Det tror jag inte. "Nutids-shooters" kommer alltid vara populära där pga. den amerikanska kulturen.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Det här känns som en naturlig utveckling av CoD då folk börjar tröttna på same same fast ändå inte vill kastas om för mycket. Känns faktiskt som den mest troliga CoD-dödaren hittils.
För den amerikanska marknaden? Det tror jag inte. "Nutids-shooters" kommer alltid vara populära där pga. den amerikanska kulturen.
Detta är väl inte mer sci-fi än Black Ops 2, och det har ju sålt mest av alla CoD.
subterranean homesick alien