The Sims 4 släpps hösten 2014
The Sims-abstinens? Lugn, en ny expansion till The Sims 3 kommer redan i morgon.
#the-sims-4, #the-sims-3, #ea, #the-sims-3-into-the-future
Kan inte sluta titta på hon i blå tröja, jag behöver hjälp...
Hon ser ut som en apa....
Grafik: Nvidia RTX 3060 TI DDR4 Ram: 32GB@3600mhz
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB
Skulle dettta vara jämställt? Det är ju bara en man på bilden.
Jag hoppas verkligen att de väljer att lägga till stödet för flera spelare i The Sims 4. Det skulle ha varit grymt ^^
Håller med, jag var inte riktigt nöjd med de lösningar man kunde fixa till trean, moddar och sånt, det vore riktigt kul att ha äkta utvecklar-skapat integrerat från början stöd.
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett
Jag hoppas verkligen att de väljer att lägga till stödet för flera spelare i The Sims 4. Det skulle ha varit grymt ^^
Håller med, jag var inte riktigt nöjd med de lösningar man kunde fixa till trean, moddar och sånt, det vore riktigt kul att ha äkta utvecklar-skapat integrerat från början stöd.
Precis! Varför skapa ett spel som inte är 100% klart, och så måste man spendera ännu mer pengar, enbart för att få spelet att bli 100% klart! Det känns som att EA vill bara komma åt ens pengar.
Skulle dettta vara jämställt? Det är ju bara en man på bilden.
Det är mannen på bilden som har kontrollen i handen plus den gröna pluppen. Så det första jag tänkte på var trots allt att han var i kontroll över alla dessa kvinnor som söker hans uppmärksamhet. Kul att du tänkte på ett annat sätt
Det jag hoppas på är att man inte ska behöva göra allt till rutiner varje dag.
Att spendera varje dag med att skita, äta, jobba och på lediga dagarna prata med andra simmar. För att sedan börja om. Bryter man mönstret så tappar man vänner och kan inte bygga en karriär.
Slutade med att det jag tyckte var roligt var att designa och bygga eget hus. Allt det andra var bara dagliga rutiner...
PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U