Religiösa bråk i nästa Crusader Kings II-expansion
Sons of Abraham drabbar samman redan nästa månad.
#crusader-kings-ii, #crusader-kings-ii-sons-of-abraham, #paradox-interactive
Precis som i verkligheten med andra ord.
brukar inte bry mig så mycket om sånt här, men jäklar vad bilden är stötande! hans ansiktsuttryck är helt fantastiskt bombat. Man kan hoppas han växer upp och inser hur skämmig den här bilden är.
Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942
brukar inte bry mig så mycket om sånt här, men jäklar vad bilden är stötande! hans ansiktsuttryck är helt fantastiskt bombat. Man kan hoppas han växer upp och inser hur skämmig den här bilden är.
Skamlig / pinsam.
Inte skämmig.
Tack.
var det fel på skämmig?
Skamlig / pinsam.
Inte skämmig.
Tack.
var det fel på skämmig?
Skämmigt är inte ett ord. Det heter skamligt.
var det fel på skämmig?
Språk ÄR inte. Språk BLIR, hela tiden. Eftersom betydelsen av "skämmig" går fram är det ett ord. Sen behöver man inte gilla eller använda det, men det är en annan fråga.
var det fel på skämmig?
Språk ÄR inte. Språk BLIR, hela tiden. Eftersom betydelsen av "skämmig" går fram är det ett ord. Sen behöver man inte gilla eller använda det, men det är en annan fråga.
Som svensklärare måste jag protestera
Skamligt är det korrekta ordet, bättre att upplysa de ovetande om det.
var det fel på skämmig?
Som svensklärare måste jag protestera
Skamligt är det korrekta ordet, bättre att upplysa de ovetande om det.
pff! jag är skåning. Vi bryr oss inte om grammatik! Speciellt inte SVENSK grammatik