Det blir lite spel och lite musik.
Att gå omkring mellan vänner och brorsan och "vigga" deras dator ett ögonblick för att kunna skriva på min favorit sida, är inget jag kan rekommendera. Att inte ha sin egen dator som finns där för en närsomhelst, att ha en telefon med abonnemang som inte är direkt surfvänligt. Att vara beroende av PS3 och dess sega otroligt sega fudge-kola sega browser för att ens kunna läsa FZ, som också bara låter mig logga in när den känner för det, och loggar ut mig mellan sidbyten.
Näh, en ny dator är vad som krävs, och därmed kommer ångesten, ska jag slå till nu, eller vänta tills efter nyår då säkerligen en ny standard presenteras, eller en ny arkitektur släpps och gör dagens bästa dyraste lite mer köpvänliga. Jag tror jag väntar, men jag måste lösa det här med internetåtkomst på något smart sätt, artikelforumen svämmar ju över av oförskämda personer med nedsättande attityder, är det så vi vill att FZ ska presenteras för läsare, nej jag känner att en ny "Nu tar vi tillbaka god ton till FZ" är på gång.
Troll ska bekämpas med bemötande diskussion, och om det inte funkar, en riktigt stor sten!
Nu kommer det roliga i denna blogg, håll utkik efter detta spel rekommendation, eller ja, jag vet inget om spelet eller studion, men det ser intressant ut!
What condition my condition was in!
Och här kommer mitt musik tips!
Håll till godo.
Hoppsan, det var inte musik, men Han kan vara riktigt rolig, check him out!
Ingen komiker är rolig hela tiden, men de har sina stunder.
Om du känner för att ge mig din dator, bara ge mig din dator, givit eree!
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett
En dag så kommer ni se mig sittandes på hästrygg med den gyllene solen i ryggen, vinden i håret och haka mejslad ur granit.
Glöm inte diamond horse armor!
SSshhhh!! Hemlis!
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett