fil förkortning

Medlem
fil förkortning

ARrrhhh, hur visar jag vad typ av fil de är i Vista ? typ bajs.exe vill se de direkt, i xp var de lätt, där vare bara att gå in i en mapp sen visa osv.. hur får man fram de i Vista ?


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Inaktiv

Om du drar bakåt och sen skjuter framåt, sen upprepar du detta så finner du samma resultat som om ett träd skulle falla där ingen lyssnar. Frid

Medlem
Skrivet av Tomzi:

ARrrhhh, hur visar jag vad typ av fil de är i Vista ? typ bajs.exe vill se de direkt, i xp var de lätt, där vare bara att gå in i en mapp sen visa osv.. hur får man fram de i Vista ?

Vad säger manualen? Kanske under någon "egenskaper" eller dylikt?

Skrivet av toomuch:

Om du drar bakåt och sen skjuter framåt, sen upprepar du detta så finner du samma resultat som om ett träd skulle falla där ingen lyssnar. Frid

Har du inget riktigt svar till frågan i tråden så behöver du inte ödsla tid på att skriva ett struntsvar.

Tack.

Inaktiv

Det exact samma som i XP om jag minns rätt.. Du går in på Tools --> Folder Options --> View och ja tror du ska avkryssa "Hide Extentions för known files types"


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

1
Skriv svar