Studenter återskapar 1600-talets London med CryEngine
Skyrim någon?
Skyrim någon?
Yepp samma här, i alla fall senare i videon.
Edit: Är ju snyggare än Skyrim dock.
Mmm för att Skyrim kom ju före 1600-talet...
https://i.chzbgr.com/maxW500/4030545152/h89A5D247
Han menade väl grafiken och Skyrim? Dock kom jag och tänka på "Thief" serien när jag såg bilderna.
Vänta lite nu... elever på ett universitet? Sedan när finns det elever på ett universitet? Det borde väl rimligtvis vara ett gäng studenter som slängt ihop detta, eller?
Fast du som är student är ju fortfarande en elev för du pluggar. Så det är same shit different name.
Vänta lite nu... elever på ett universitet? Sedan när finns det elever på ett universitet? Det borde väl rimligtvis vara ett gäng studenter som slängt ihop detta, eller?
Fast du som är student är ju fortfarande en elev för du pluggar. Så det är same shit different name.
Låt mig presentera följande citat:
En elev sitter och gapar, tackar och tar emot. En student söker aktivt själv kunskapen och ställer frågor.
En elev sitter och gapar, tackar och tar emot. En student söker aktivt själv kunskapen och ställer frågor.
fortfarande same shit different name. Och du kan inte döma alla elever för att gapa och endast tar emot, många elever söker själv aktivt och stället frågor. Bara för att vissa är lata så är inte alla det, det är rätt korkat att komma med sådant påstående.
fortfarande same shit different name. Och du kan inte döma alla elever för att gapa och endast tar emot, många elever söker själv aktivt och stället frågor. Bara för att vissa är lata så är inte alla det, det är rätt korkat att komma med sådant påstående.
Glöm inte att studenter ofta gnäller att de inte har pengar.
Med vänliga hälsningar från Costa Del Sol.
Riktigt snyggt, men de har tydligen inte lärt sig hur de skulle panera kameran korrekt -.-
Eller att skarpa skuggor på dagen p.g.a. solljus inte direkt kan kombineras med lyktor som lyser upp på en öppen gata. (1:53 i videon t.ex.). Men nitpicking aside så är det riktigt imponerande arbete.