Trailer för Xbox One
Snygga grejer!
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Tillfälligt studerande i Japan här. Sverige får i alla fall någon av konsolerna detta året. Inget ps4 eller xbox one här förrän i februari nästa år T_T
Stämmer ej då Xbox One inte släpps förs än 2014 i sverige
Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.
Tillfälligt studerande i Japan här. Sverige får i alla fall någon av konsolerna detta året. Inget ps4 eller xbox one här förrän i februari nästa år T_T
Stämmer ej då Xbox One inte släpps förs än 2014 i sverige
Notera att han sa att Någon av konsollerna skulle släppas, alltså ps4.
Quantum Break vill jag ha.

Jag vill inte prata och vifta mot min tv... Nä, PS4 blir det här
Det är väl inte riktigt en anledning eftersom du även kan använda handkontrollen om du vill istället. Men jag tvivlar på att det var den ända anledningen till att du väljer PS4, och att inget någon säger kommer att få dig att ändra dig. Så då är frågan, vafan kommenterar du (och väldigt många andra för den delen) en Xbox One artikel för?
Jag vill inte prata och vifta mot min tv... Nä, PS4 blir det här
Det är väl inte riktigt en anledning eftersom du även kan använda handkontrollen om du vill istället. Men jag tvivlar på att det var den ända anledningen till att du väljer PS4, och att inget någon säger kommer att få dig att ändra dig. Så då är frågan, vafan kommenterar du (och väldigt många andra för den delen) en Xbox One artikel för?
Så man får endast kommentera om man gillar det nyheten/artikeln handlar om? Noted.