"Ingen dator men peppar för GAMEX blues"
Text och musik: Traveller in time.
" Åh jag har ingen dator, men jag har peppar för GAMEX blues....
Jag sa, jag har ingen dator...men jag peppar för GAMEX blues.
- Åh jag klickar på blank skärm, hoppas GAMEX inte blir lika tom...
Yeah
- Jag blåser rent datorn i tomma förhoppningar...yeah
- jag blåser rent datorn med luft, men jag är ingen Luftman, Blues...
- Åh jag har ingen dator men peppar för GAMEX blues...
- Kommer stå i ett varmt bås utan friskluft....Luften som blåste datorn, baby.
ÅÅÅh
- Åh jag har ingen dator men jag peppar för GAMEX blues...
- Kommer skola alla kidzen, hur GAMEX blues..går till.
- Calle har Hipster-bågar, men det erkänner han aldrig blues..
- Tompa kommer dricka all läsk, men det erkänner han aldrig blues...
- Fredrik ska sammarbeta med mig i "The Division" om han vet vad som är bäst för han blues...
- Jimmy kommer filma! Kommer filma mitt GAMEX Blues...!
*Episkt munspel solo*
- Vi kommer mäta Thomas skägg, se hur långt det har växt!
- Jakob Svärd är awsome, för jag är en fanboy!
- Ååhhh, Jocke styr showen, jag får väll plocka skräp....blues.
Åh detta var min peppar för Gamex blues.
Jag sa, detta var min peppar för Gamex blues!
Kommer ni förbi så ses vi i montern...kanske på torsdag eller fredag eller lördag eller söndag....jag vet inte riktigt blues.
Jag kommer stjäla med mig hem en dator Yeah. och Bannar Nintendo för att de inte är med i år....
Blues! "
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett
The Division kommer väl inte ens vara spelbart? Men jag kommer och hälsar på i montern. Särskilt om det finns gratis dricka.
VA!?
Om inte The Division är spelbart så kräver jag att du deltar i mitt "Knytnävsvhyttar maraton" mot Ubisoft montern.
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett
The Division kommer väl inte ens vara spelbart? Men jag kommer och hälsar på i montern. Särskilt om det finns gratis dricka.
VA!?
Om inte The Division är spelbart så kräver jag att du deltar i mitt "Knytnävsvhyttar maraton" mot Ubisoft montern.
Jag springer fram och skriker: "Taffsa inte!". Ditt uppdrag är att egga upp alla andra, så får vi oss ett hederligt högstadieslagsmål.
I am the black wizards.
VA!?
Jag springer fram och skriker: "Taffsa inte!". Ditt uppdrag är att egga upp alla andra, så får vi oss ett hederligt högstadieslagsmål.
Om högtalarna börjar spilla Guns N Roses, så vore det ju som om man var tillbaka där, fläskläpp, slagsmål, ned med makten, vi vet bättre än de vuxna...och allt det där andra.