Nytt om andra säsongen av The Walking Dead imorgon
Har 400 days något att göra med Clementin och de andra man följde i 1:an?
Det har en del beröringspunkter, men framför allt är det en språngbräda inför säsong två. Vill verkligen inte spoila för dig och det tar bara någon timme att spela igenom. Så gör det!
Nej, inte direkt, men det är många referenser. Tycker man absolut ska spela 400 days då det troligtvis kommer påverka S2
Var det? Kommer jag inte alls ihåg, minns mest att det var jäkligt brutalt, speciellt den där junkie tjejens kapitel.
Får ta och spela igenom 400 dayZ igen och fräscha upp minnet
Game long and prosper
Nej, inte direkt, men det är många referenser. Tycker man absolut ska spela 400 days då det troligtvis kommer påverka S2
Var det? Kommer jag inte alls ihåg, minns mest att det var jäkligt brutalt, speciellt den där junkie tjejens kapitel.
Får ta och spela igenom 400 dayZ igen och fräscha upp minnet
I shels grupp så är det vernon från episode 4 grupp, i starten av vince så är duck och kenny med, carley eller doug ligger vid vägen osv
Spelade klart säsong ett med flickvännen igår, har nog aldrig i mitt liv spelat ett spel som har berört mig så känslomässigt gällande karaktärer och sånt (åtminstone inte känslomässigt på det sättet), mycket mycket bra. Önskar att den här typen av känslor och story ska kunna kombineras med bra gameplay en vacker dag.