Nu måste jag ju köpa nya Killzone

Flakmonkey
Citat:

Något som kanske är ännu mer anmärkningsvärt är att spelet ska ladda snabbt och sömlöst, något van der Leeuw är särskilt stolt över då han avskyr hur långsamma moderna spel har blivit. Enligt honom har Guerrilla designat bort alla laddningstider inne i själva spelet – allt som krävs är 30 sekunder innan man hoppar in i hetluften. Dessutom är alla loggor och splash-skärmar borta när man startar upp spelet.

Nu hade jag tänkt skaffa det ändå, men sånt här gör ju att man skulle köpt det oavsett bara för att stödja det här beslutet. Är det någonting jag saknar på PC-perioden i mitt liv så är det ju möjligheten att kunna konfigurera bort sånt här så det inte tar fem minuter att starta ett spel för att någon utgivare/utvecklare/partner måste visa att just de ligger bakom spelet. Som om man inte skulle veta om det den 100e gången man startar det.

Mer sånt här helt enkelt! Kanske kan de göra som så att man ser det första gången man startar det men att man kan konfigurera bort det

#blogg

Inaktiv

Låter som sunt förnuft.

Medlem

Aldrig förstått mig på Killzone. Vad är det som gör det så populärt? Bra story? Sjuk grafik? What is it?

signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Aldrig förstått mig på Killzone. Vad är det som gör det så populärt? Bra story? Sjuk grafik? What is it?

Tyngden Apministern... Tyngden..

KillZone kommer bli det första jag spelar på PS4:an; men grafiken verkar sämre än deras tidigare spel tyvärr; om man nu tycker det är viktigt.

signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Flakmonkey
Skrivet av Inpieces:
Skrivet av Apministern:

Tyngden Apministern... Tyngden..

Kan bara hålla med om just detta. Vet inte exakt vad det är Guerilla gör men det känns inte lika lättsamt och lekfullt som många andra FPS. Sen om man tycker det är bra eller dåligt är ju en annan femma. Sen så gillar jag ju själva temat, det här med "verkliga" teman är ingenting för mig har jag märkt.

Skrivet av walter_iego:

KillZone kommer bli det första jag spelar på PS4:an; men grafiken verkar sämre än deras tidigare spel tyvärr; om man nu tycker det är viktigt.

Antar att du menar detta relativt? För jag tycker det är betydligt snyggare än Killzone 2/3 men inte lika imponerande sett till konkurrensen.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Man kan ju säga så om vilket spel som helst.
Jag har i alla fall svårt för att säga vad som gör att jag gillar ett särkilt spel. Jag bara gillar det, helt enkelt.

1
Skriv svar