Assassin's Creed IV: Black Flag
När Ubisoft tar sig an sjöröveriets gyllene era nöjer de sig inte med intensiva havstrider och råa piratporträtt. De berättar också en oväntat intim berättelse.
#assassins-creed-iii, #assassins-creed-iv-black-flag, #ubisoft, #assassins-creed-revelations, #ubisoft-montreal, #assassins-creed-brotherhood
Nice med recension på både BF4 och Assassin's Creed 4, men hur kommer det sig att ni i princip är sist på Internet med en recension av Batman: Arkham Origins? Är väl ändå ett relativt stort spelsläpp med tanke på hur hyllade föregångarna blivit.
Nice med recension på både BF4 och Assassin's Creed 4, men hur kommer det sig att ni i princip är sist på Internet med en recension av Batman: Arkham Origins? Är väl ändå ett relativt stort spelsläpp med tanke på hur hyllade föregångarna blivit.
Planen var att recensera Batman förra veckan, men vi fick inte spelet förrän i fredags. Jag vet inte vad det beror på. Recensionen ligger i min inkorg, vi kör ut den senare i dag.
Hektisk spelhöst. Precis börjat tröttna på GTA V, ska ta tag i Beyond och sakteligen vankas in i Battlefield 4's krigsfält. Som om det inte vore nog släpps tidsslukaren Football Manager 2014 om två dagar.
Jag har inte varit en fantast av Assasin's Creed-spelen, men jag är en total sucker för piratteman. Så nu ska jag bara försöka klämma in Assassin's Creed IV: Black Flag i schemat också...!
Planen var att recensera Batman förra veckan, men vi fick inte spelet förrän i fredags. Jag vet inte vad det beror på. Recensionen ligger i min inkorg, vi kör ut den senare i dag.
Va!?!? BF4, Creed 4 OCH Batman under samma dag? Oh lawd what a glorious day
Bra recension för övrigt, blev sugen på att äntligen ta itu med AC3
Game long and prosper
Det ser väldigt kompetent ut om man säger så.
Kul, ser fram emot att läsa. Tack för svaret!
Vad jag hörde i en intervju med någon lead för spelet att de gärna hade velat ha med båtstrids-mp men att det helt enkelt inte gick pga tekniska svårigheter.
Det va Angry Joe som intervjuade designer på MP delen där det blev förklarat att dom försökte men det va för svårt tekniskt att göra på den tiden dom hade om det ens skulle va möjligt alls.