The Repopulation – ny film visar stadsbyggande

Robot
The Repopulation – ny film visar stadsbyggande
Medlem
The Repopulation – ny film visar stadsbyggande

Gillar idén med byggandet, men striderna såg.. söker efter ett mildare ord för skit.
Men det är ju en beta med ett kul koncept så man ska ju inte avskriva det redan.

Medlem

Påminner lite om Star Wars Galaxies med stadsbyggandet och resurssamlandet. Han åkte ju till och med på en Speeder Bike där i slutet.

Medlem
Skrivet av cyberhawk:

Påminner lite om Star Wars Galaxies med stadsbyggandet och resurssamlandet. Han åkte ju till och med på en Speeder Bike där i slutet.

Precis vad jag tänkte också haha. Saknar SWG

Medlem

Yep, redan för länge sedan kunde man se att detta var det nya SWG, håller tummarna för detta spelet.

Medlem

Ser verkligen fram emot detta! Hoppas det blir grymt!
Verkar vara det närmaste man kommer ett nytt SWG. Mumma!

Medlem

Åhhh som alla andra säger, detta är en snyggare variant av SWG .. Fattar inte varför dom tog bort det. Roligaste professionsbyggandet av alla mmorpgn tycker jag.

Detta kommer spelas!

Medlem

Jag.DÖR! En bättre version av SWG - JA TACK!

Rädd att combaten blir käss dock... men det finns all tid i världen att förbättra den.

Skribent

Mitt mmo-hjärta gjorde en liten frivolt. Det här ska vi hålla koll på.


signatur

I am the black wizards.

Inaktiv

Fylls av glädje varje gång jag hör något om MMOs i denna stil. Mer sandboxar åt folket!

Skribent
Skrivet av kzar:

Fylls av glädje varje gång jag hör något om MMOs i denna stil. Mer sandboxar åt folket!

Låt spelarna skriva berättelsen och njut av alla tokigheter som sker. Det var ju rätt mycket sådant i början av WOW.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Får hålla med om det många säger, det här känns som den spirituella uppföljaren till SWG.

Jag tillhör den vilsna skaran ex-SWG-spelare som hoppar från MMO till MMO och hoppas på frälsning som aldrig kommer, så lite hoppfull blir jag.

Frågan är ju bara hur stor publik det här spelet egentligen kan locka.

Medlem

Köpte en early adopter för 50dollars, betalningen gick igenom men jag fick ingenting till mitt konto eller svar på mina mail angående det...

Annars ser det ju ut att kunna bli ett schysst spel ;P


signatur

//mvh

Medlem

Har för mig att det tog ett litet tag innan det dök upp bekräftelse att man kastat pengar på dom.

Alpha #2 har varit igång ganska länge, förhoppningsvis är det dags för beta snart.

Hoppas verkligen det här är mmo't jag suktat efter ända sen SWG.

1
Skriv svar