Varför Nordisk Film? Varför?!
Hej Simon!
Den nordiska distributören har valt att fokusera på de "rena"
basenheterna vid release, men vi räknar med att eventuella bundlingar
kommer upp på siten under början av nästkommande år.
Det går givetvis bra att ändra i ordern vid ett senare tillfälle och du
behåller din plats i kön.
Med vänliga hälsningar / Kind regards
Cecilia M
Webhallens kundtjänst
Här har man läst om massa härliga bundles som släpps i USA och Europa, men kommer det till Sverige? Neeeeej! Varför fokusera på "rena" basenheter vid release? Kanske gör det att man får fler än om man kört på bundles och de drar ju garanterat in mer pengar på det. Själv blir jag dock bara upprörd!
Synd bara att det inte kommer få mig att avstå att köpa en konsol, så svag är jag...
Det där var inte direkt någon nyhet för mig...
http://www.fz.se/forum/sony/ps4-killzone-shadow-fall-bundle-i...
Nordisk Film är ett stort skämt!
21 september lät det så här från NF:
Tack för ditt mail.
Vi kan nu bekräfta att det kommer att släppas en bundle med PlayStation 4 och Killzone Shadowfall innan jul i Norden.
Mer information än så har vi inte för tillfället.
Jag har lagt ner jakten på Killzonepaketet och har bokat PS4 med en extra röd handkontroll och kamera separat. Killzone Shadow Fall kan jag klara mig utan då det mest var paketets extra handkontroll och kamera jag var ute efter. Hade säkert sparat en slant om jag köpt Killzone bundeln och det var kanske just det Nordisk Film strävade efter... tjäna mer pengar.
Jag har lagt ner jakten på Killzonepaketet och har bokat PS4 med en extra röd handkontroll och kamera separat. Killzone Shadow Fall kan jag klara mig utan då det mest var paketets extra handkontroll och kamera jag var ute efter. Hade säkert sparat en slant om jag köpt Killzone bundeln och det var kanske just det Nordisk Film strävade efter... tjäna mer pengar.
Gör samma sak, men byt ut kameran mot killzone Hade varit trevligt med paketet för det kändes riktigt prisvärt