Ingen DRM till pc-versionen av The Witcher 3
Så det är i princip nästan samma gamla nyheter bara att de har förtydligat det?
i.e. http://www.pcgamer.com/2013/06/17/the-witcher-3-developer-dis...
Vill inte vara en sån person, men detta är gamla nyheter. fast i och för sig, ni kanske fick reda på det nyss.
Du kan ju börja med terapi hos en psykolog om du inte vill vara en sådan person, för just nu är du ju det.
Ta det lite Keno.
Älskar det där jävla företaget. Kommer med stolthet fortsätta köpa deras spel i framtiden, och fy fan vad jag längtar till Witcher 3 och Cyberpunk! Fan alltså, med ett sådant företag så skulle jag inte ens tveka inför att köpa spel som INTE hade varit mästerverk, bara för att visa att vi kunder uppskattar att vi blir behandlade med värdighet!
Jag har inte spelat ettan eller tvåan. Är det som Dragon Age?
Sparas det man gjort till nästa?
Det är inte ett dugg likt DA, spelen är mycket mörkare, vuxnare och målar upp en mycket skitigare värld. I och med att man spelar med witchern Geralt, blir det även mycket intimare än hjälten i exempelvis DA 1, som ju är stum.
The Witcher spelen är i mitt tycke klart bättre än överskattade DA spelen, som inte på något sätt är dåliga skall sägas. Och ja, du kan spara över din hjälte till nästa spel. Problemen med The Witcher spelen är väll ett kasst inventory och craft system, men med tanke på det man får, är det negligerbart.