Behöver tips
Sitter hemma just nu o har skit tråkigt någon som vet av någon bra domedags film ellet tv serie..
där typ ett virus härjar o sånt....Apocalyps serier eller filmer tack älskar sånt..
The Stand (Pestens tid) funkar alltid. Bara dra av hela på raken.. 5 timmar eller så.
Sitter hemma just nu o har skit tråkigt någon som vet av någon bra domedags film ellet tv serie..
där typ ett virus härjar o sånt....Apocalyps serier eller filmer tack älskar sånt..
The Stand (Pestens tid) funkar alltid. Bara dra av hela på raken.. 5 timmar eller så.
tackar tittar nu och äter chips o dricker saft
Boken är otroligt bra, konstigt att jag inte har sett denna än!
Det kan jag tänka mig att den är. Skulle vilja ta tag i och läsa den någon gång, men boken är ju så tjooock. Vad är den på? Ca. 800 sidor?
*Edit
Googlade precis och fick reda på att den oklippta versionen av boken (ja det finns tydligen en sådan utgåva) är på 1168 sidor.
Boken är otroligt bra, konstigt att jag inte har sett denna än!
Det kan jag tänka mig att den är. Skulle vilja ta tag i och läsa den någon gång, men boken är ju så tjooock. Vad är den på? Ca. 800 sidor?
*Edit
Googlade precis och fick reda på att den oklippta versionen av boken (ja det finns tydligen en sådan utgåva) är på 1168 sidor.
Ja, det var en lång och skön läsning.
Bra film länge sen man såg en stephen king film...skönt o slippa allt blotsplatter som det vanlight vis e i sånna filmer
Javisst. The Stand (tv-serien) är lite av en personlig favorit. Intressant story (kanske spårar lite på slutet dock), sköna karaktärer och ett bra soundtrack.
Pestens Tid är makalöst bra fast jag tycker första halvan av filmen är bättre än andra halvan.
Angående virus o film.
Contagion är faktiskt sevärd om man gillar sådant där.
http://www.imdb.com/title/tt1598778/combined
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.
Pestens Tid är makalöst bra fast jag tycker första halvan av filmen är bättre än andra halvan.
Angående virus o film.
Contagion är faktiskt sevärd om man gillar sådant där.
http://www.imdb.com/title/tt1598778/combined
tack tack den va bra gillade den