Second Assault – BF3-kartor till Battlefield 4
Varför inte ordna med alla problem först innan de börjat tjata om DLC:s?
Servrar som startar om i tid och o tid.
Märklig lag.
Att inte kunna utnyttja "B" då den verkar vara hårdkodad för consle trots att "§" alltid andvänts tidigare...
Gillar verkligen detta, lirat BF serien sen 1942 men detta är nog en av deras mest problemfyllda släpp tyvärr.
Hur många av er har inte låst upp samma vapen 5-6 ggr?
Men på längre sikt så kommer detta spel ge oss många roliga timma framöver, det är jag säker på!
Riktiga män dansar inte, de har råd att stå i baren..
Så otroligt jävla tattigt att släppa 4 gamla banor som DLC, kan förstå till BF3 där dom fick göra om det mesta, men förfan till BF4 behövde dom ju mer eller mindre bara kopiera in dom!
Ärligt talat skulle dom släppt alla BF3 banor från början till BF4 så det hade funnits fler maps i rotation
Herregud, DICE.
Ja, Operation Metro är den mest populära banan i Battlefield 3.
Nej, det är inte den mest omtyckta banan i Battlefield 3.
Gissa varför banan kallas "Meatgrinder"?
Hade det inte varit för Premium hade jag vägrat köpa Second Assault. Jag vill inte lägga pengar på banor som jag redan har spelat i två år fram tills förra veckan.
Så otroligt jävla tattigt att släppa 4 gamla banor som DLC, kan förstå till BF3 där dom fick göra om det mesta, men förfan till BF4 behövde dom ju mer eller mindre bara kopiera in dom!
Ärligt talat skulle dom släppt alla BF3 banor från början till BF4 så det hade funnits fler maps i rotation
Tur att jag aldrig skaffade/spelade Bf3, för mig blir det nytt
Herregud, DICE.
Ja, Operation Metro är den mest populära banan i Battlefield 3.
Nej, det är inte den mest omtyckta banan i Battlefield 3.
Gissa varför banan kallas "Meatgrinder"?
Hade det inte varit för Premium hade jag vägrat köpa Second Assault. Jag vill inte lägga pengar på banor som jag redan har spelat i två år fram tills förra veckan.
Seriöst ska dom ta betalt för dom där värdelösa kartorna?
Skönt då kommer jag slippa dom, kommer aldrig köpa kartor som gjorde man började hata BF3.
Vet inte hur Dice tänkte där.
skillnaden på bf3 och 4 för mig är att bf3 krashar efter 20min spel, bf4 efter typ en timme xD så hinner inte direkt njuta av nya kartor
Krashar Bf3 fortfarande? Du borde kolla dina drivrutiner och dylikt. Om du har mer än minimum borde det aldrig krasha. Om du inte har nåt seriöst värmerelaterat problem med chassit då.
skillnaden på bf3 och 4 för mig är att bf3 krashar efter 20min spel, bf4 efter typ en timme xD så hinner inte direkt njuta av nya kartor
Krashar Bf3 fortfarande? Du borde kolla dina drivrutiner och dylikt. Om du har mer än minimum borde det aldrig krasha. Om du inte har nåt seriöst värmerelaterat problem med chassit då.
drivisar check, dator som borde klara allt på high åtminstone check, omformaterad dator check, inskickat graffe för att kolla om det är skadat check, värmeproblem nope, på min gamla dator körde bf3 runt 70 grader jämt å krashade aldrig xD åå ram minnena är kolla också
always use the nubs for cover
Operation Metro. NEEEEEEEEEEEEEJ!! TRODDE JAG BLIVIT AV MED SKITEN!
Resten av banorna är väldigt välkomna där emot. Tycker att BF4 har rätt ont om bra banor... :\
Edit: I och för sig så anpassar de om banorna till BF4. Hoppas verkligen skräpet blir kul denna gången... jag var inte glad för hela korridor-rocket launcher striderna.