Call of Duty: Ghosts
Tråkigt.[/quote]
Din smak är skräp, det är där problemet ligger!!! Ja förutom Cod4, BF3 och BF4 äger, alla som gnäller är gnällspikar och bortskämda snorungar som mamma alltid har gett allt dom velat få, så nu när ni inte får ett spel som är exakt som ni vill ha det, så börjar ni böla... Näääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää bäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää mmmmmmmmmmmmmmmmmmaaaammmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jag vill ha mamma......[/quote]
Försöker du försvara ditt dåliga inköp, har du ens provat det på PC ??
Man behöver inte vara gnällspik för man har olika smak eller för att ett så stort spel ska vara utvecklat bättre än doom2.
Jag inser iaf att jag slängt mina pengar i sjön.
För enligt min smak/åsikt är de här de sämsta call of duty sedan 2003
Crack the liars smile.
Angående fotnoten
"Vi har spelat Call of Duty: Ghosts på PS4, PS3, Xbox 360 och en plattform vi ännu inte får skriva att vi testat spelet på."
så skriver ni även
"Testplattform: Xbox 360, Xbox One, PS3, PS4, Wii U"
Så vilken av Xbox One och Wii U är det ni inte får skriva om, eller rör det sig om något annat?
Angående fotnoten
"Vi har spelat Call of Duty: Ghosts på PS4, PS3, Xbox 360 och en plattform vi ännu inte får skriva att vi testat spelet på."
så skriver ni även
"Testplattform: Xbox 360, Xbox One, PS3, PS4, Wii U"
Så vilken av Xbox One och Wii U är det ni inte får skriva om, eller rör det sig om något annat?
Spelar ingen större roll i och med att vi inte gör plattformsspecifik recension denna gång, men det går nog att räkna ut vilken plattform det gäller. Texten med "Testplattform" stämmer inte riktigt.
Call of Duty ses som den stora konkurrenten till Battlefield. Det är sorligt att de inte lyckas göra en bättre grafikmotor. Battlefield 3 som släpptes för två år sen har MYCKET bättre grafik än detta. Grafiken är såklart inte allt - men det är en stor del av upplevelsen. Call of Duty fortsätter på spåret med sunkig grafik och stela miljöer.
Det är ju nästan så BF2 har bättre grafik!
Känns som black ops serien är dom ända som lyckas göra bara single player i den här gengren nuförtiden!
hoppas treyarch håller kvar det i nästa spel dom gör med,
en annan notering när patrik "dice" sa att dom inte kunde göra bra story, så kan jag väl hålla med om att BF 3 inte var nån höjdare,
dels för att det var grymt buggigt, spelade igenom det förra veckan och fortfarande grejer som dom inte fixat,
Men däremot så älskar jag Badcompany 1 storyn riktigt underhållande för mig i alla fall, det borde dom tagit vara på.
Känns som black ops serien är dom ända som lyckas göra bara single player i den här gengren nuförtiden!
hoppas treyarch håller kvar det i nästa spel dom gör med,
en annan notering när patrik "dice" sa att dom inte kunde göra bra story, så kan jag väl hålla med om att BF 3 inte var nån höjdare,
dels för att det var grymt buggigt, spelade igenom det förra veckan och fortfarande grejer som dom inte fixat,
Men däremot så älskar jag Badcompany 1 storyn riktigt underhållande för mig i alla fall, det borde dom tagit vara på.
Lirade igenom kampanjen på BF3 och tyckte den var bra. Samt buggig kan jag inte påstå. Körde på PS3 dessutom.
Läste att ps4 versionen har en del fps dropps stämmer det?, och något som stör?
Det stämmer. Jag noterade det ett par gånger men stördes inte nämnvärt av det.
Rymdnörd som man är så ser jag fram emot uppdraget i rymden, men kanske ännu mer hur de ska lyckas baka in ett sådant skrattretande bisarrt scenario i en story med ett straight face. Treyarchts spel har förstått att serien har lite löjeväckande stories men jag tycker de använder det till sin fördel i sina kampanjer, de är inte riktigt samma blodiga allvar som IW försöker kränga på oss med massmord av civila och barnadöd och allt vad det är.
Att man köper detta istället för BF4 t ex är bortom mitt förstånd... CoD dog efter MW1 (dock var Black Ops bra).... Inte rört MW3 eller Black Ops 2.
Ditt förstånd kan inte vara så välutvecklat då, eftersom BF4 och Ghosts ger helt olika upplevelser och inte på något sätt går att jämföra när det gäller gameplay i multiplayer. Det är fullt möjligt att gilla båda spelen, man måste inte välja det ena eller det andra.
Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.
originellt...gäller samma sak för nhl och fifa då, eller?
Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942
Att man köper detta istället för BF4 t ex är bortom mitt förstånd... CoD dog efter MW1 (dock var Black Ops bra).... Inte rört MW3 eller Black Ops 2.
Kommer inte röra detta.
Tycker inte Bf4 var speciellt bra, visst grafiken är otrolig men med alla tekniska problem etc är spelet jätte tråkigt.
Jag ser fram emot att spela igenom CoD SP och testa lite MP, kan ju inte fungera sämre än BF4. Nu ska man bara sitta 6-7timmar och tanka ner via steam, 10Mbit ftw...:(
blir ju nästan totalsågat dom recensioner och första intryck jag läst, verkar ju vara ett kasst cod spel, dom lever bara på namnet nuförtiden.. inget nytt same old vapen, grafik, ljud osv
Du som verkar veta, ange exakt vilka ljud som är samma. Gör en lista på alla vapen i Ghosts och peka ut i vilka tidigare CoD-spel de har funnits med.
givet köp för mig för multiplayer till pc för finns inget bättre fps multiplayer atm och ja det är sorgligt men cs go är väredlöst.
Jag köper/köpte CoD årligen för kampanjen, men nu är det väl dags att sluta då den tydligen ska vara dålig. Multiplayerlir i CoD är för obalanserat för att jag ska våga ge mig på det än, så nej. Ghosts verkar inte vara någon höjdare
blir ju nästan totalsågat dom recensioner och första intryck jag läst, verkar ju vara ett kasst cod spel, dom lever bara på namnet nuförtiden.. inget nytt same old vapen, grafik, ljud osv
Du som verkar veta, ange exakt vilka ljud som är samma. Gör en lista på alla vapen i Ghosts och peka ut i vilka tidigare CoD-spel de har funnits med.
Nu vet jag inte vad han refererar till specifikt, men nog måste man kunna kritisera ett spel om man tycker att det verkar lite nytt under huven? Det spelar egentligen ingen roll om de har spelat in nya ljud till vapnena om helhetsintrycket är att spelet till stora delar är för lätt att känna igen från tidigare. Huruvida det är så får jag se ikväll, men i vilket fall tycker jag det är en smula tyket att så aggressivt ifrågasätta någons intryck av ett spel, när personens åsikt faktiskt har lika rätt till spelrum som din, vad den nu är
Blir nog rätt svårt då de låter ungefär likadant, sub-machinegun som assault rifle.
Gillar hur de gjort en artificiell gräns att man måste ha 6 gig ram för spelet medan folk, som är smartare än de som programmerade spelet eller kom på denna otroligt korkade idé för att kunna göra deals med hårdvarutillverkare, har visat på att spelet max använder 1,7 till 2 gig ram MAX under heavy load. Sedan att spelet tar 60 gig plats på hårddisken är ju ännu ett skämt.
Körde ett par rundor igår natt, var minst sagt en patetisk upplevelse. Har de seriöst plockat ut Search and Destroy?
Nu vet jag inte vad han refererar till specifikt, men nog måste man kunna kritisera ett spel om man tycker att det verkar lite nytt under huven? Det spelar egentligen ingen roll om de har spelat in nya ljud till vapnena om helhetsintrycket är att spelet till stora delar är för lätt att känna igen från tidigare. Huruvida det är så får jag se ikväll, men i vilket fall tycker jag det är en smula tyket att så aggressivt ifrågasätta någons intryck av ett spel, när personens åsikt faktiskt har lika rätt till spelrum som din, vad den nu är
Jag ifrågasätter inte hans intryck, han påstod att det var samma ljud och vapen som i tidigare spel. Det har inte med intryck att göra. Jag är ärligt intresserad av att veta exakt vad det är han syftar på.
Är minst sagt besviken på spelet, då det inte levererar mer och är i princip samma spel som släpptes i fjol med något tillspetsade texturer, men det som stör mig mest är den låsta FOVn på ynka 65 i enspelarkampanjen, vilket gör att jag inte kan spela mer än tre-fem minuter per session.
Blir nog rätt svårt då de låter ungefär likadant, sub-machinegun som assault rifle.
Gillar hur de gjort en artificiell gräns att man måste ha 6 gig ram för spelet medan folk, som är smartare än de som programmerade spelet eller kom på denna otroligt korkade idé för att kunna göra deals med hårdvarutillverkare, har visat på att spelet max använder 1,7 till 2 gig ram MAX under heavy load. Sedan att spelet tar 60 gig plats på hårddisken är ju ännu ett skämt.
Hittar du inte på nu? En full installation av spelet tar hos mig 24,6 GB, hur mycket är installerat hos dig egentligen? När spelet låstes upp i Steam så användes under några minuter ca 60 GB totalt, men det hade att göra med att de temporära filerna som man hämtat via pre-load packades upp till sin rätta plats på hårddisken, dessa raderades när uppackningen var klar.
Första gången på länge en av era recensioner här på FZ:a följer en riktig och logisk struktur. Även om jag fortfarande tycker att för stort fokus fortfarande ligger på att beskriva story och inte gameplay, så ser det ut som att ni tagit emot kritiken och försöker förbättra er. Hade gärna sett mer om recensentens tankar och funderingar kring gameplay än om hur storyn upplevdes, då det faktiskt är gameplayet som är fokus i ett sånt här spel... Att beskriva funktioner är inte samma sak som att berätta om hur du upplevde att spelkänslan var mot föregående spel, eller om squad & hunted funktionerna hade något mer underliggande än dumma bottar och att döda så snabbt som möjligt...
På väg åt rätt håll, men fortfarande inte kvalité. Det är min åsikt och jag hopppas jag gett konstruktiv kritik utan att trampa någon på foten.
Slutet är ännu värre än BF4 som var kasst!
Det enda som är kul med Cod är att livslängden är bra mkt längre än BF serien som dör på ett par timmar pga av några banor och repetition.
MP och Extinction gör att COD överlever lite längre, men jag är mkt besviken på båda spelen och jag kommer definitivt inte köpa dem om jag skaffa nextgen.
"Fotnot: Vi har spelat Call of Duty: Ghosts på PS4, PS3, Xbox 360 och en plattform vi ännu inte får skriva att vi testat spelet på."
IOS version CONFIRMED !!!
Förstår varför ni skriver som ni gör och det är helt rätt.
Microsoft är töntar som sätter embargon på xbone spel tills närmare släpp.
Men det kan väl vara Wii-U också? Den kommer väl till den med har jag för mig
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>