Batman i senaste Humble Bundle

Robot
Medlem
Batman i senaste Humble Bundle

Köpt!

Testpilot

Bägge Batman spelen i GOTY bara det är ju värt massor , så om ni har missat nåt av spelen slå till vetja!

Medlem

Det var inget dåligt erbjudande detta.

Medlem

Köpt! Har inte spelat något av de två Batman spelen så det var bara att slå till.

Medlem

Mycket trevligt erbjudande

Medlem

Kan tillägga att genomsnittet brukar ligga på runt fem dollar, alltså typ 33-34 kronor.

Medlem

Batman-spelen har jag redan, men det fick bli 5 dollar enbart för Scribblenauts. Sjukt roligt spel

Medlem

Jag tror inte jag har Fear. Så av den anledningen kanske jag borde hoppa på detta. Vad är scribblenauts? *börjar kolla upp*

Oslagbart erbjudande för de som inte spelat något av dessa.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Köpt, har inte spelat något batman spel så detta ska bli intressant när man har hört så mycket positivt om dom


signatur

F.E.A.R. 3 är riktigt bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

$5 fattigare men många timmar spelglädje rikare

Skribent

Jisses, jaha. Lika bra att pytsa in lite pengar då.


signatur

I am the black wizards.

Avstängd

Gamla nyheter FZ, gamla nyheter..

Avstängd

men vafan, jag har köpt det, dock för en mindre summa just för ekonomin är som den är tills csn säger annat. JAg har inte ens fått spelen än, dom här måste man ju inte ens sätta in på steam om man inte känner för det

Inaktiv

Har båda Batman spelen på GOTY men jag är intresserad av både Fear 2 och 3 samt scribblenauts. Är ju bara ca 30 kr. Batman spelen ger jag bort till någon vän:)

Fick nu reda på att man inte längre kan ge bort nycklar om man köper till sig själv. Men jaja det gör inget, prisvärda spel ändå. Köper en till som gåva och ger bort istället:)

Avstängd

]men vafan, jag har köpt det, dock för en mindre summa just för ekonomin är som den är tills csn säger annat. Jg har inte ens fått spelen än, dom här måste man ju inte ens sätta in på steam om man inte känner för det

[edit] såg nu att det var för steam, kanske dags att dom visar det under spelen istället som dom vanligtvis brukar göra och inte en liten röd text en bit ner som man lätt kan missa när man scrollar. Aja får hoppas jag hinner köpa denna bundle snart då.

Medlem

Typiskt! Steam hade 75% off för bara några veckor sen på Arkham City, så jag slog till o betalade inte mer än 70 spänn lite drygt, så dyker denna upp...
Jaja, det blir väl fler bundles

Medlem

Köpt Jag ser mest fram emot att testa #Scribblenauts Unlimited

Medlem

Bästa bunde på länge

Medlem

Köpte bara för FEAR 3 (resten hade jag redan eller var inte intresserad av )

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av p1mm3:

Gamla nyheter FZ, gamla nyheter..

Hela 16 timmar gammalt, 11 vid skrivtillfället. Att vi inte skäms!


signatur
Medlem

Grymt bra bundle, köpte Arkham City när det var 75% off men tog resten nu, var ju inte direkt dåliga spel


signatur

The last metroid is in captivity, the galaxy is at peace!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av p1mm3:

Gamla nyheter FZ, gamla nyheter..

Hela 16 timmar gammalt, 11 vid skrivtillfället. Att vi inte skäms!

Från och med nu får ni bara rapportera nyheter ni är först i världen med.

Medlem

Ritkigt nice! Har inte spelat något av spelen, Scribblenauts har jag på mobilen så det ska bli kul. Batman spelen verkar även kul Har sjukt mycket att spela nu, precis börjat spela Assassin's Creed III igen, BF4 och sen kommer ju mitt Xbox One snart så då blir det Forza

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av p1mm3:

Gamla nyheter FZ, gamla nyheter..

Hela 16 timmar gammalt, 11 vid skrivtillfället. Att vi inte skäms!

Se nu till att anställa folk så ni kan rapportera om saker så fort de sker oavsett vilken tid på dygnet det är. Ni har ju även helt missat detta, fy skäms säger jag bara=).

http://www.kickstarter.com/projects/bischoff/stasis-2d-isomet...

Medlem

Har köpt alla batman-, Fear-spel till fullpris när de släpptes så detta var ointressant:(

Medlem

Suck, VISA vill inte vara med och leka med betalningen igen.

Annars var det ett trevligt bundle.

Medlem

Köpte detta mest för att jag ville testa Batman spelen, har alltid trott att de var tråkiga spel. Jösses vilken överraskning jag fick!! De spelen var ju GRYYYYMT roliga, och så snygga, flygandes fram mellan byggnaderna, sån atmosfär. Kände mig verkligen som Batman!

Skrivet av walter_iego:

F.E.A.R. 3 är riktigt bra.

Även jämfört med F.E.A.R 1?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

12
Skriv svar