Tiny Death Star – Disneys första Star Wars-spel släppt

Robot
Tiny Death Star – Disneys första Star Wars-spel släppt
Medlem
Tiny Death Star – Disneys första Star Wars-spel släppt

Ska köras in på Android nallen asap

WTF? Inte kompatibelt med SGS2?

Medlem

Den onda aningen byttes snabbt ut mot hopp

Medlem

"Den här appen är inte kompatibel med din enhet."

"HTC Sensation XL "

Avstängd

Blir att testa nu, hoppas min surfplatta för 500 spänn från ca maxi tycker om liret ;P

Någon som vet ifall detta lir är gratis? För hittade bara ett utan kostnad men vet inte om det bara är ett demo.

Medlem
Inaktiv

Skönt att man la ner 13whatevs och satsade på detta istället, visste väl att jag kunde lita på Disney. Hoppas dom styr upp skutan och återinför Jar Jar i nästa film, kanske kan me även bli Jedi?

Medlem

Har bara spelat drygt en timme, men tycker att det är ett riktigt skoj mobilspel.

Medlem

Testade lite kort, och jag blev fistad av inapp köp för att slippa vänta på absolut allt :/.

Undviker tills de släpper en version med fastpris utan lurendrejeri skräpet.

Inaktiv
Skrivet av Aresz:

Skönt att man la ner 13whatevs och satsade på detta istället, visste väl att jag kunde lita på Disney. Hoppas dom styr upp skutan och återinför Jar Jar i nästa film, kanske kan me även bli Jedi?

Det är inte riktigt så det fungerar....

Medlem

Har spelat tiny tower vilket är i en vanlig skyskrapa, antar att det blir lite roligare med deathstar som hus

Avstängd
Skrivet av Aresz:

Skönt att man la ner 13whatevs och satsade på detta istället, visste väl att jag kunde lita på Disney. Hoppas dom styr upp skutan och återinför Jar Jar i nästa film, kanske kan me även bli Jedi?

Av vad jag hört (inte sett det mörka hotet ännu) så tycker många att jar jar binks endast är en irriterande pajas.

Medlem

Kostar det något?

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Aresz:

Skönt att man la ner 13whatevs och satsade på detta istället, visste väl att jag kunde lita på Disney. Hoppas dom styr upp skutan och återinför Jar Jar i nästa film, kanske kan me även bli Jedi?

Av vad jag hört (inte sett det mörka hotet ännu) så tycker många att jar jar binks endast är en irriterande pajas.

Han var nog lite ironisk där, 1313 såg ju riktigt intressant ut.

Medlem

Kill. Disney. Now.

Medlem
Skrivet av Banjo:

Kostar det något?

Spelet kostar inget, men gameplay är att du klickar på en massa knappar, och sedan antingen väntar eller betalar riktiga pengar för att snabba på.

Medlem
Skrivet av xermalk:
Skrivet av Banjo:

Kostar det något?

Spelet kostar inget, men gameplay är att du klickar på en massa knappar, och sedan antingen väntar eller betalar riktiga pengar för att snabba på.

Free 2 play visar sitt fula tryne.

Medlem
Inaktiv

för stor färgskala för att va 8bit.

kul spel


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Efter ett par timmars speltid så fattar jag fortfarande inte riktigt vad spelet går ut på. Finns det ens några mål?

1
Skriv svar