Svart skärm när jag startar datorn.
Tjenare.
Satt framför burken tills typ 2 imorse. Skulle starta upp den nu efter frukosten. Men till min förvåning så händer inte ett skit efter att jag lämnat "windows" flaggan, när det laddar i början. Skärmen blir svart efter, men musen fungerar, och stundvis så verkar den också ladda.
Vetefan hur jag ska göra nu...
Hade detta problem också för någon vecka sen det var mina grafikkorts drivrutiner som knasa. Startade bara i felsäkertläge och tog bort drivrutinerna, startade om och installerade nya drivrutiner. Har inte varit några problem sen dess
Just nu med liten info, kan det vara vad som helst.
Bättre att förebygga än stå med rumpan bar och tappa allt?
En usb disk och backa upp innan felsökning är vad jag hade gjort.
Jag har en trave av datorer, ett par sitter i nätvärk, dock är jag för paranoid, då jag vet hur enkelt det är för ett proffs att ta sig förbi även tunga branddörrar, så jag delar inte ut all info/backar upp med surf dator och har mina viktiga datorer i ett sällan anslutet nätverk till nätet.
Står man där med rumpan bar, är det inte kul, även om man egentligen inte har något att dölja förutom sin egen privacy, en klottrare sparkar lika gärna sönder busskiosken som att han bara taggar den.
Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.