Fz - Sveriges största spelsajt.
Fz ska ju tydligen vara Sveriges största spelsajt. Något man läser då och då. Och det gör mig lite nyfiken. Hur många aktiva medlemmar har ni? Vad är snittåldern på dessa? Hur många fler har ni än andra svenska spelsajter?
Vore kul att veta
Everybody needs help.
Av dessa var ca 98 % män, och ni läsare besökte sajten i snitt 3 gånger under veckan.
Majoriteten av er är mellan 22-35. Endast 10 % är under 18.
Det som är mest intressant av den statistiken är att bara 10 % är under 18, om nu det stämmer. Man tycker inte att det speglas i kommentarerna och i forumet... eller det kanske bara är jag.
Ni gillar även rotmos.
You got that right. Men.... hur visste ni det?
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Vad jag har sett finns det ett par tjejer här på sajten, det är trevligt, varför vi gubbstrutar är överrepresenterade är väl för att vi lever på nätet
Ni gillar även rotmos.
You got that right. Men.... hur visste ni det?
Därför att när det prasslar i buskarna utanför ditt hus så är det Bennet med kikare och anteckningsblock.
Jag tror inte det, Bennet skulle få spader och storma in i ert kök och visa hur riktigt rotmos skall lagas. Inte mycket till spion.
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett
Vad jag har sett finns det ett par tjejer här på sajten, det är trevligt, varför vi gubbstrutar är överrepresenterade är väl för att vi lever på nätet
Är det inte generellt så att män vill hävda sig publikt. Skryta om sina kunskaper, rätta alla som har fel och helt enkelt mäta sina snoppar mot varandra på en plats där alla ser?