Möt galna kannibalmutanter i The Forest

Robot
Möt galna kannibalmutanter i The Forest
Medlem
Möt galna kannibalmutanter i The Forest

Ser riktigt bra ut, skall komma ut redan iår?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Endast till pc? So be it...

Medlem

Jävlar vilken stämning spelet verkar ha, det här blir ett köp!

Medlem

Ser ju duktigt stämningssättande ut! Underbart!

Medlem

Ett av de spel jag ser fram emot mest!

Det blir cigarr och skumpa dagen Oculus blir tillgängligt i fullversion för oss konsumenter.

EDIT:

Om man gör en freezeframe precis mot slutet så ser man att mutantens rattar blivit censurerade, á la japansk porrfilm

.

Skribent
Skrivet av conthox:

Ser riktigt bra ut, skall komma ut redan iår?

Det sägs så, men då antar jag att det blir någon form av betalbeta i och med att spelet är i alfa i november.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Avstängd

Tycker det ser mer ut som vanliga kannibaler, men spelet har jag varit sugen på sen man fick se det första gången. Även fast fienderna då såg mer ut som ett gäng kraschdockor.

Något som hade varit trevligt är att ifall man hade kunnat bygga hus uppe i något bredare träd.
Fast det kanske kommer senare efter spelet är släppt, inge roligt att bara få bygga på backen.

Medlem

Coop på det och jag gråter av lycka!

Medlem

Var kan jag kasta pengar?

Medlem

Såg riktigt trevligt ut detta.

Medlem

fyfan, ljudet lät sjukt bra, tillsammans med den grafiken och en oculus rift är den nog inte svårt att tappa greppet om verkligheten och skita på sig av rädsla!


signatur

"Alla har vi en hjälte i oss, vi måste bara släppa ut den"

Medlem

Hoppas det finns coop-läge också. Vorre super fett att försöka överleva med några polare!

Medlem

Såg så mysigt läskigt ut

Medlem

Kan inte sätta fingret på vad det är, men på något sätt verkar spelet vara svinbra, men tycker ändå att trailern var rätt tråkig och lite halvdant gjord. Kanske är att man är van vid flådiga trailers som bara gör en besviken, medans man i denna fick en "ärlig" look? Kanske bara är jag.

Avstängd
Skrivet av Xzander:

Kan inte sätta fingret på vad det är, men på något sätt verkar spelet vara svinbra, men tycker ändå att trailern var rätt tråkig och lite halvdant gjord. Kanske är att man är van vid flådiga trailers som bara gör en besviken, medans man i denna fick en "ärlig" look? Kanske bara är jag.

Tråkig tycker jag inte den var, men ärligare än många andra trailers kan jag i alla fall hålla med om.

Medlem

Det där kommer ingen våga spela på Oculus, Seriöst folk kommer bajsa på sig

Medlem
Skrivet av Acriax:

Var kan jag kasta pengar?

släng dom på mej. jag har inte ett skit med spelet att göra, men tar gärna lite pengar

Medlem
Skrivet av Xzander:

Kan inte sätta fingret på vad det är, men på något sätt verkar spelet vara svinbra, men tycker ändå att trailern var rätt tråkig och lite halvdant gjord. Kanske är att man är van vid flådiga trailers som bara gör en besviken, medans man i denna fick en "ärlig" look? Kanske bara är jag.

Den kanske var avsedd att locka en viss publik?
Mig visade den exakt vad jag behövde för att villkorslöst köpa spelet när det släpps.

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Xzander:

Kan inte sätta fingret på vad det är, men på något sätt verkar spelet vara svinbra, men tycker ändå att trailern var rätt tråkig och lite halvdant gjord. Kanske är att man är van vid flådiga trailers som bara gör en besviken, medans man i denna fick en "ärlig" look? Kanske bara är jag.

Den kanske var avsedd att locka en viss publik?
Mig visade den exakt vad jag behövde för att villkorslöst köpa spelet när det släpps.

Missförstå mig rätt, jag blev också riktigt sugen på spelet. Men det kändes ovanligt att inte bli bombarderad av överbombastisk musik, CGI-snuttar och inflygande text förklarandes vilka "awesome features" spelet tydligen ska innehålla. Blev som en självinsikt över hur avtrubbad man blivit av att alla andra speltrailers idag ser likadana ut, och bara är utformade för att hypa upp en utan att faktiskt förklara något om spelet.

Inaktiv
Medlem

Extremt mysigt! Ser fram emot att prov spela !

1
Skriv svar