Forza Motorsport 5 – en film för bilfantasten

Robot
Medlem
Forza Motorsport 5 – en film för bilfantasten

Wow. Älskar McLaren Spelet ser bra ut.

Medlem

Ser riktigt bra ut!

Medlem

Ser framemot det här. Förbeställde idag min Xbox One D1:ED med Fifa 14 för 406€ från amazon. Riktigt nöjd, kommer så mycke roliga bra exklusiva titlar till den som jag tycker om. Som Dead Rising 3 Forza 5 Ryse son of rome Titanfall. Enda anledningen till att jag ej beställde en PS4, är exclusives PSN säkerhet och servrar och hastigheter och Överhättning. Något som skrämmer mig lite granna är att Sony har packat i bättre minnen och integrerat nätagget som är definitivt en värme klump i en mindre låda än xbox one som har en powerbrick (värme klump) på utsidan. Det är sm¨tt oroande om man kollar på size och värme problem denna generationen YLOD, RROD var väl kylpastan eller nått som ej var ok har jag för mej. Med tanke på PS4:ans storlek och att det är en x86 baserad maskin får det mig att tänka på värmen som blir när man gamar på en laptop eller liknande. Kollade på den här videon och.. http://www.sweclockers.com/nyhet/17866-sony-skruvar-isar-play...

Medlem

Fler filmer, tror inte jag sett dessa här på FZ


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Fin återskapning av Yas Marina - synd bara att det är en av de tråkigaste banorna som någonsin körts i F1.

Medlem

"vi har väntat på ny teknologi" men ändå skippar dom huvudnummret i nya konsollerna (tessellering) .. heja?


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

slipsen...

dragkedja i mitten, jävligt praktiskt

Medlem
Skrivet av Tobbe:

"vi har väntat på ny teknologi" men ändå skippar dom huvudnummret i nya konsollerna (tessellering) .. heja?

Tesselering är väl dock inte så viktigt i ett racingspel där bilarna är aerodynamiskt släta och omgivningen viner förbi en i 200 km/h.

Medlem
Skrivet av Adex:

Tesselering är väl dock inte så viktigt i ett racingspel där bilarna är aerodynamiskt släta och omgivningen viner förbi en i 200 km/h.

Fast det spar ju resurser till annat, Tex mer beräkning eller snyggare miljö (genom att sänka meshupplösningen och lägga på låg tess.).
(Men det finns ändå mycket som kunde vart snyggare. Speciellt statiska saker som kupén och låsta bilvyer, men även vägen ser lite .."sådär" ut ibland).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Adex:

Tesselering är väl dock inte så viktigt i ett racingspel där bilarna är aerodynamiskt släta och omgivningen viner förbi en i 200 km/h.

Fast det spar ju på resurserna till annat också.(sänkt modellupplösning och lägga på låg tess.).
(Men finns ju saker som klart kunde vart snyggare).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

1
Skriv svar