Dead Rising orkar inte med 30fps på Xbox One

Robot
Medlem
Dead Rising orkar inte med 30fps på Xbox One

ÄR inget fan av Dead rising. Moving on...

Medlem

Herregud vad dåligt. Släpp det till PC istället!

Medlem

Lirade detta på Gamex och laddningstiderna var inte obefintlig direkt. Satt mer i laddningstiderna än vad jag hann spela själva spelet.

Medlem

Och detta ska vara Next Gen(?)

Medlem
Skrivet av Hannorden:

Och detta ska vara Next Gen(?)

Word! Skamligt i min mening. Detta gör mig ännu säkrare att inskaffa en PS4:a "om den håller prestanda måttet", annars blir de o köra vidare på PC o WiiU

Medlem

Skräp. Förväntar mig mer från next gen.

Medlem
Medlem
Medlem

Xbone fortsätter att imponera

Medlem
KoP
Medlem

Börja optimera!

Inaktiv

Nästa generations spelkonsol? Vilket skämt!

Medlem
Inaktiv

Älskar dessa next-gen som enligt utvecklarna själva skulle piska high-end gamingPC tiofalt.

Här klarar denna sketna konsolen inte ens att hålla 20 fps i 720p, det är fan pinsamt, minst sagt.

Inaktiv

Såg ju köttigt ut i allafall Hoppas det kommer till PC.

Medlem

bara jag som inte såg någon smärre förändring?

Medlem

Next 16FPS gen.

Awesome!

Medlem

Deras slogan borde vara "Next-gen, vi tar dig halvvägs dit och sen får du fan klara dig själv"

Medlem

Xbox One orkar inte med 30fps på Dead Rising*

Pinsamt...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Har man inte gått lite väl loss på grafiken när det inte hjälper att sänka fps och upplösning. Kanske fundera på att dra ner på andra grejer och optimera lite snarare än att quickfixa?

Medlem

Skulle säga att jag tycker synd om M$ men det hade varit en lögn

Medlem
Skrivet av TROLL3T:
Skrivet av Hannorden:

Och detta ska vara Next Gen(?)

Word! Skamligt i min mening. Detta gör mig ännu säkrare att inskaffa en PS4:a "om den håller prestanda måttet", annars blir de o köra vidare på PC o WiiU

Prestanda måttet? 30 FPS är löjligt lågt. 60 FPS minst ska det vara annars så laggar ju skiten

Medlem

En dålig kod kan få världens värsta dator att hacka...

Medlem

Även den bästa pcn kan sänkas med tillräckligt mycket grejer på skärmen. Varför inte anpassa sig lite efter den hårdvara man bygger på och se till att man kan ha både 60 fps och 1080p. Innan dess är det bara att inse att spelet inte är klart.

Medlem
Skrivet av bäverville:

bara jag som inte såg någon smärre förändring?

Nej då du inte kommer 'se' förändringen på grund av att filmklippet ligger på youtube, det kommer redan lagga tillräckligt.

Varför? för ja Youtube encodar om allt till 25 FPS oavsett vad, på grund av detta så behöver den tima om och skippa frames vilket gör en 30 FPS rulle hacking på grund av att 5 frames måste försvinna här och var.

Vad du vill titta på i den videon är just FPS metern under spelets gång.

Medlem
Medlem

Va?

Medlem

720p och 30FPS? zZzZzzzzZZzzZzzzZZZzzZzZZz GO nextgen GO!

Skriv svar