Svensk BF community?

Medlem
Svensk BF community?

Finns de någonstans där svenska BF spelare Samlas för att prata osv fortfarande eller är de helt dött? fanns ju förr typ bf.nu eller liknande

Medlem

Bra fråga.

Skulle vara riktigt kul att hitta ett gäng att spela med.

Dock spelar jag enbart hardcore och försöker hitta servers som försöker eller iaf uppmuntrar att få bort Recon/Sniper rifle spammandet. Har hittat en som är väldigt bra och gör att jag orkar spela.

Medlem

Vad menar du med får bort sniper spammande? Jag dör väldigt sällan av snipers

Inaktiv
Skrivet av Salami:

Bra fråga.

Dock spelar jag enbart hardcore och försöker hitta servers som försöker eller iaf uppmuntrar att få bort Recon/Sniper rifle spammandet. Har hittat en som är väldigt bra och gör att jag orkar spela.

Får man fråga var du lirar? Det driver mig till vansinne också. Recons som ligger i bergen i princip utanför kartan och anser sig viktigast i laget även fast de inte tillför ett skit.

Medlem
Skrivet av Glaset:
Skrivet av Salami:

Bra fråga.

Får man fråga var du lirar? Det driver mig till vansinne också. Recons som ligger i bergen i princip utanför kartan och anser sig viktigast i laget även fast de inte tillför ett skit.

[BSM]British Sgts Mess l Tactical Hardcore
United Kingdom Conquest Large

Så heter servn. Har pratat väldigt mycket med BSM spelarna som äger servn och dom är väldigt trevliga och verka ha samma åsikter som mig och många andra angående sniper spammandet och hur gameplayet bidrar till att spelet förblir roligt.

Du kan adda mig på battlelog

Smallbabyjesus

Medlem
Skrivet av Bergsby:

Vad menar du med får bort sniper spammande? Jag dör väldigt sällan av snipers

I hardcore är det iaf ett väldigt stort problem, samt att supression mer eller mindre är helt borta.

I runda svängar så brukar jag nog ha ca 70-80% deaths av snipers. Antingen på långt avstånd men även på nära avstånd.

Tex igår så mötte jag en sniper 1vs1 på ca 50meter avstånd och jag öppnade eld med min kulspruta som support. Träffade honom med en salva så han hade nog inte mycket liv kvar, snipern kastade sig på marken så min andra salva skjöt kanske 1mm för högt och han skjöt mig DIREKT i huvudet på 0.01 sekunder

Händer för ofta och börjar seriöst bli sjukt fånigt hur man kan designa ett spel så.

Det är väl bara att sätta igång och prata här (?)

signatur
1
Skriv svar