Längtan ökar för varje dag

Flakmonkey

Det närmar sig nu, Playstation 4-releasen alltså. Från att inte ens vilja förboka ser jag nu fram emot släppet på samma vis som jag gjorde förra gången det var dags för Sony och MS att släppa nya stationära konsoler. Mycket har ju att göra med allt snack runt omkring. Här skrivs det en massa och diskussionerna går varma bland alla läsare. På jobbet är många bittra över att de inte förbokade i tid medan andra planerar vilket spel de ska ta sig igenom först. För egen del kommer det garanterat bli #Killzone: Shadow Fall. Jag har alltid gillat serien och om jag ska gå efter lanseringstrailern (vilket man givetvis inte ska göra) så kan det här bli riktigt bra

#blogg

Inaktiv

SPÄNNANDE.

Medlem

Killzone är en av dom bästa spelen på PS enligt mig då. Och KZ2 är nog det svåraste FPS spelet jag har klarat ut hoppas att shadow fall kommer ha en liknade svårighet när man kör på Elite/Hard svårigheten

Medlem

Killzone ser riktigt bra ut, är inget större fan av fps men Killzone ska jag spela igenom

Tech trailern gör mig inte mindre sugen direkt

Ingen PS4 på releasedagen för mig men har jag en innan jul så är jag glad

Medlem

Trots den något anti-klimaktiska launchen av s.k. Next-Gen så ser även jag ändå fram emot PS4 och dess titlar. Har alltid gillat Killzone trots att jag aldrig fått köra något av spelen "på riktigt". Gillar stuket, världen, konceptet, storyn m.m.

1
Skriv svar