Shadow of Mordor är en prequel till Sagan om ringen

Robot
Shadow of Mordor är en prequel till Sagan om ringen
Medlem
Shadow of Mordor är en prequel till Sagan om ringen

Intressant hoppas på co-op multiplayer upplevelse, får väl checka lite gameplay på det i senare stadie det kan bli något kul att sätta tänderna i!

håller tummarna!

Avstängd
Skrivet av FuzioN:

Intressant hoppas på co-op multiplayer upplevelse, får väl checka lite gameplay på det i senare stadie det kan bli något kul att sätta tänderna i!

håller tummarna!

Skulle gissa på att co-op mp kommer finnas, spelet verkar rätt tilltalande

Medlem

Låter ju riktigt intressant!!

Medlem

Ju mer Sagan om Ringen, desto bättre!

Vill ha fler skit bra Sagan om Ringen spel dock. Med mycket kärlek från spelskaparna.

Battle of Middle-Earth 1 (helt okej) och Battle for Middle-Earth 2 + expansion knarkade jag sönder så jävla mycket. 2:an har jag collector's edition av.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Sagan om ringen spel kan man inte få för mycket av

Medlem

Låter konceptuellt bra. Hoppas de vågar snegla mer åt böckerna än filmerna!

Medlem

Vill ha spel om de tidigare tidsåldrarna!

Jag kan förstå om ingen vågar sig på första tidsåldern då det kan krävas extremt hårt jobb men den andra tidsåldern borde inte vara några problem.

Medlem

Blir väl skit som allt annat.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Blir väl skit som allt annat.

Som allt annat?

Har ju gjorts en massa bra Sagan om Ringen spel...

Medlem
Skrivet av Skelögd:

Vill ha spel om de tidigare tidsåldrarna!

Jag kan förstå om ingen vågar sig på första tidsåldern då det kan krävas extremt hårt jobb men den andra tidsåldern borde inte vara några problem.

Christoffer Tolkien vägrar ju tillåta filmatiseringar av annat än Hobbit och LotR-triologin, så tror tyvärr inte det kommer hända.
Fast det kanske inte gäller för spel? Hade varit så jävla coolt med ett spel från First Age med de stora alv-kungarna, Morgoth och drakar

1
Skriv svar