30 läckta minuter från Dragon Age: Inquisition

Robot
30 läckta minuter från Dragon Age: Inquisition

Någon har varit busig med sin kamera. Det tackar vi för.

#dragon-age-inquisition


Medlem
30 läckta minuter från Dragon Age: Inquisition

Damn. Imponerad

Medlem

Wow, det liknar verkligen Fable. Blir antagligen ett riktigt kul spel, men jag tycker mig inte känna en riktig Dragon Age: Origins vibration.

Medlem

Samma gameplay som från PAX Prime och Gamex, vad jag kan se.
Kul att se igen, dock.

Medlem
Medlem

Kompasslinjen högst upp i mitten på skärmen med "points-of-interest" som visas verkar vara/bli öppen-världsstandard. Funkade bra i Skyrim så det borde fungera här också
Nu när man inte längre vallas i smala korridorer.....

k3m
Medlem

glöm inte bort skräpet DA2. jag själv har lärt mig av erfarenheten, så jag håller mig skeptisk tills jag vet en hel del mer om spelet.

Testpilot

Stridssystemet ser lite wonky ut , men eftersom de nu har en öppen värld hoppas man att de inte teleporterar in fiender som i DA2 vilket förstörde hela stridssystemet för mig.

Medlem

Hmm, verkar inte så värst brutalt.

Första DA-spelet som ej får 18-årsgräns? :/

Medlem

ser riktigt intressant ut

Medlem

Ser ok ut men inte bra nog ännu enligt mig. Får se när det blir klart.

Medlem

Det ser ju snyggt ut men kamera vinkeln kommer jag få damp på om man inte kan byta

Medlem

Det skulle väl finnas möjlighet att spela co-op va?


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem

grymt imponerande för att vara pre-alpha!

Inaktiv

Bra att det släpps hösten 2014 då kanske de gör något av det och inte släpper det ett år för tidigt.

Medlem
Skrivet av Wintermist:

Wow, det liknar verkligen Fable. Blir antagligen ett riktigt kul spel, men jag tycker mig inte känna en riktig Dragon Age: Origins vibration.

Hur tusan får du detta att likna Fable? Jag såg ingen, absolut ingen likhet med Fable. Inte såg jag att man pruttade på folk eller lekte fågeldansen för att bli vänner med dem... Fable är ett jävla lågvattenmärke och tyckte man att DA2 var kasst, borde man spela Fable III och verkligen se hur uselt ett AAA spel kan vara.

Annars såg detta klart lovande ut, det känns som att man för en gångs skull tagit sig tiden att skapa något riktigt bra. Det var ett tag sen Bioware hade tid på sig att verkligen "skapa" spel.

Lyckas man kombinera en öppen värld med bra och vuxna karaktärer och en solid historia, kan detta mycket väl bli något att njuta av.

Medlem

Kan inte påstå att jag riktigt gillade vad jag såg.

Medlem

Kan någon som sett hela videon säga om det är några spoilers.
Skulle uppskattas.

Medlem
Skrivet av Nowly:

Det skulle väl finnas möjlighet att spela co-op va?

Har de sagt det? Om så är fallet hoppas jag verkligen på att det genomförs, finns på tok för få Coop-rpg:n.

Skrivet av Chomag:
Skrivet av Wintermist:

Wow, det liknar verkligen Fable. Blir antagligen ett riktigt kul spel, men jag tycker mig inte känna en riktig Dragon Age: Origins vibration.

Hur tusan får du detta att likna Fable? Jag såg ingen, absolut ingen likhet med Fable. Inte såg jag att man pruttade på folk eller lekte fågeldansen för att bli vänner med dem... Fable är ett jävla lågvattenmärke och tyckte man att DA2 var kasst, borde man spela Fable III och verkligen se hur uselt ett AAA spel kan vara.

Annars såg detta klart lovande ut, det känns som att man för en gångs skull tagit sig tiden att skapa något riktigt bra. Det var ett tag sen Bioware hade tid på sig att verkligen "skapa" spel.

Lyckas man kombinera en öppen värld med bra och vuxna karaktärer och en solid historia, kan detta mycket väl bli något att njuta av.

Oj, någon har vaknat på fel sida idag? Mitt första intryck var likt Wintermist, då jag direkt tyckte att proportioner, färgpallet och framför allt den "joggande" animationen riktigt skrek "Fable". Och sedan antar jag att du bara spelat 2:an eller 3:an? Vilket Fable-fan som helst vet att det enda "äkta" spelet i serien är Fable: The Lost Chapters, vilket enligt mig är bland de bästa RPG:n... Nej, bland de bästa SPEL jag kört.

Medlem

Precis som det enda "äkta" spelet i Dragon Age-serien är DA Origins.

MEG
Medlem

Intressant men som en del andra så förhåller jag mig avvaktande.
Nu syns det ganska dåligt på klippet men regnet såg inte så verklighetstroget ut, liknar mest en B-film där någon står med vattenslang


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av Xzander:
Skrivet av Nowly:

Det skulle väl finnas möjlighet att spela co-op va?

Har de sagt det? Om så är fallet hoppas jag verkligen på att det genomförs, finns på tok för få Coop-rpg:n.

Skrivet av Chomag:
Skrivet av Wintermist:

Wow, det liknar verkligen Fable. Blir antagligen ett riktigt kul spel, men jag tycker mig inte känna en riktig Dragon Age: Origins vibration.

Hur tusan får du detta att likna Fable? Jag såg ingen, absolut ingen likhet med Fable. Inte såg jag att man pruttade på folk eller lekte fågeldansen för att bli vänner med dem... Fable är ett jävla lågvattenmärke och tyckte man att DA2 var kasst, borde man spela Fable III och verkligen se hur uselt ett AAA spel kan vara.

Annars såg detta klart lovande ut, det känns som att man för en gångs skull tagit sig tiden att skapa något riktigt bra. Det var ett tag sen Bioware hade tid på sig att verkligen "skapa" spel.

Lyckas man kombinera en öppen värld med bra och vuxna karaktärer och en solid historia, kan detta mycket väl bli något att njuta av.

Oj, någon har vaknat på fel sida idag? Mitt första intryck var likt Wintermist, då jag direkt tyckte att proportioner, färgpallet och framför allt den "joggande" animationen riktigt skrek "Fable". Och sedan antar jag att du bara spelat 2:an eller 3:an? Vilket Fable-fan som helst vet att det enda "äkta" spelet i serien är Fable: The Lost Chapters, vilket enligt mig är bland de bästa RPG:n... Nej, bland de bästa SPEL jag kört.

Bioware har inte bekräftat co-op eller multiplayer, dock har de pratats om det
Så jag undrade hur det blev med den saken bara.
Källor: http://www.oxm.co.uk/61542/bioware-is-undecided-on-dragon-age...
http://me.ign.com/en/news/3369/Report-Dragon-Age-3-Plot-Revea...

Vore väldigt skoj om möjligheten fanns iaf, är ju roligt om man ska spela med några kompisar


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem
Skrivet av Nowly:
Skrivet av Xzander:
Skrivet av Nowly:

Det skulle väl finnas möjlighet att spela co-op va?

Har de sagt det? Om så är fallet hoppas jag verkligen på att det genomförs, finns på tok för få Coop-rpg:n.

Skrivet av Chomag:
Skrivet av Wintermist:

Wow, det liknar verkligen Fable. Blir antagligen ett riktigt kul spel, men jag tycker mig inte känna en riktig Dragon Age: Origins vibration.

Hur tusan får du detta att likna Fable? Jag såg ingen, absolut ingen likhet med Fable. Inte såg jag att man pruttade på folk eller lekte fågeldansen för att bli vänner med dem... Fable är ett jävla lågvattenmärke och tyckte man att DA2 var kasst, borde man spela Fable III och verkligen se hur uselt ett AAA spel kan vara.

Annars såg detta klart lovande ut, det känns som att man för en gångs skull tagit sig tiden att skapa något riktigt bra. Det var ett tag sen Bioware hade tid på sig att verkligen "skapa" spel.

Lyckas man kombinera en öppen värld med bra och vuxna karaktärer och en solid historia, kan detta mycket väl bli något att njuta av.

Oj, någon har vaknat på fel sida idag? Mitt första intryck var likt Wintermist, då jag direkt tyckte att proportioner, färgpallet och framför allt den "joggande" animationen riktigt skrek "Fable". Och sedan antar jag att du bara spelat 2:an eller 3:an? Vilket Fable-fan som helst vet att det enda "äkta" spelet i serien är Fable: The Lost Chapters, vilket enligt mig är bland de bästa RPG:n... Nej, bland de bästa SPEL jag kört.

Bioware har inte bekräftat co-op eller multiplayer, dock har de pratats om det
Så jag undrade hur det blev med den saken bara.
Källor: http://www.oxm.co.uk/61542/bioware-is-undecided-on-dragon-age...
http://me.ign.com/en/news/3369/Report-Dragon-Age-3-Plot-Revea...

Vore väldigt skoj om möjligheten fanns iaf, är ju roligt om man ska spela med några kompisar

Definitivt! Jag och ett gäng bekanta har länge drömt om ett RPG där man faktiskt kan känna sig som en grupp äventyrare i en stor, uppslukande värld. Som Borderlands 1 & 2, fast inte post-apokalyptisk science fiction då.

Medlem

Hoppas de utesluter Co-op. Vissa spel är helt enkelt menade att vara en solo-story

Medlem
Skrivet av Kerrai:

Hoppas de utesluter Co-op. Vissa spel är helt enkelt menade att vara en solo-story

De skulle ju kunna ha både och? Ser inte hur det på något vis skulle göra spelet sämre eller påverka om möjligheten till co-op fanns. Sen om man vill spela solo så kan man göra det.


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem

Co-op vore grymt kul, det hoppas jag verkligen finns med. Jag drömde även om ett Batman Arkham City i co-op, vilken rush!

Medlem

Blir nog bra det här, ser lite wonky ut men är ju ett år kvar.
Varken läckt eller nytt dock, visades upp på både Pax och GameX.

Medlem

Satt och kollade på den här på Gamex. Sedan fick alla vi som var där en nice affisch

Medlem

Hack'n'slash combat och vedervärdig artstyle med mangasvärd och annat larv samt det usla dialogsystemet som fanns i DA2.

Nej tack, Dragon age var ett riktigt bra spel, men kommer nog inte röra detta.

Medlem
Skrivet av Tomten:

Hack'n'slash combat och vedervärdig artstyle med mangasvärd och annat larv samt det usla dialogsystemet som fanns i DA2.

Nej tack, Dragon age var ett riktigt bra spel, men kommer nog inte röra detta.

Hack'n'slash? Det var ju exakt samma som i da: o

12
Skriv svar