Jämförelse mellan PSP och DSi LL

Robot
Medlem
Jämförelse mellan PSP och DSi LL

Jag tillhör nog den skeptiska skaran människor...
Jag har ett DSi, och jag tycker att det är fullt tillräckligt stort. Känns bara onödigt med en XL-version.
Vem kommer orka släpa runt på den liksom? Den får ju inte precis plats i fickan.
Folk kommer ju att köpa den ändå, typ: "ameh, det nya e ju alltid bättre än det gamla!".
Men personligen kommer jag verkligen inte att uppgradera från mitt nuvarande DSi, är fullt nöjd med det.

Medlem

Tycker PSP är bra stor jag, DS är okej i storleken. Sedan så gör inte större skärm att DS grafiken blir snyggare direkt. snarare tvärtom, man lär se varenda defekt tydligare nu.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Jepp, förstår inte varför dom släpper en ny DS med något större skärm.. helt meningslöst. men det lär väl sälja ändå som alltid.

Medlem

Folk har ju ett drivet behov av att skaffa det senaste oavsett hur lönsamt det är.

Medlem

Jag kommer skaffa denna. Den DS Lite jag har nu är helt enkelt för liten för mig.


signatur
Medlem

Mellan PSP??? var är psp:t??


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Inaktiv

Fortfarande har dom damp och har 20 cm plast på sidorna, varför du store varför.

1
Skriv svar