Idag uppdaterades Battlefield 4...

Medlem
Idag uppdaterades Battlefield 4...

...Men det kraschade efter första matchen ändå.
Uselt av EA att släppa spelet helt trasigt.
Tyvärr inte första gången de gör nåt sånt här.

Någon som haft mkt krascher men som uppdateringen faktiskt gjort nytta för?

#blogg


signatur

Spelar på: PC, Nintendo Switch, PS5 och iOS.
Äger även: NES, SNES, Saturn, Playstation 1,2,3,4, PSP, XBOX360.

Medlem
Idag uppdaterades Battlefield 4...

Har lika många, om inte fler krascher än igår efter deras "patch"..

Förfärligt, dags att skärpa sig EA/Dice


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem

Mitt kraschade första dagarna, nu har jag inte fått någon på ett bra tag.

Medlem

Kanske borde kräva pengarna tillbaka då, särskilt när de har mage att ta så bra betalt för det?

Medlem

Mitt har kraschat nån enstaka gång totalt Knappast så mycket som det verkar göra för er så som ni reagerar.

Medlem

Har funderat på det. Men Jag tror de kommer fixa det tillsut, precis som med BF3.
Tråkigt dock att de släpper ett ofärdigt spel. Sånt borde man inte stödja egentligen.


signatur

Spelar på: PC, Nintendo Switch, PS5 och iOS.
Äger även: NES, SNES, Saturn, Playstation 1,2,3,4, PSP, XBOX360.

Medlem

Mitt har kraschat en hel del, men tycker att spelet är väldigt bra överlag ändå så jag har överseende med det.

Är det era spel som kraschar eller är det servrarna? Intrycket man får från all info från dice/EA känns som de bara erkänner att det är servrarna som har problem


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Nej senaste patchen ligger på 1gb och de skriver att det fixar spelkrascher men inte för alla tydligen. Läst på andra forum om många som det blivit värre för nu.


signatur

Spelar på: PC, Nintendo Switch, PS5 och iOS.
Äger även: NES, SNES, Saturn, Playstation 1,2,3,4, PSP, XBOX360.

Inaktiv

BATTLEFIELD4 SUGER:down:LÄRDE DOM SIG INGET AV BATTLEFIELD3 OCH DOM 6 UPPDATERINGARNA?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Är det era spel som kraschar eller är det servrarna? Intrycket man får från all info från dice/EA känns som de bara erkänner att det är servrarna som har problem

Både server och client krasch för mig


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem
Skrivet av Martyrerna:

BATTLEFIELD4 SUGER:down:LÄRDE DOM SIG INGET AV BATTLEFIELD3 OCH DOM 6 UPPDATERINGARNA?

Kan du snälla sluta skriva varenda inlägg du gör i caps?


signatur

Burn in the light.

Medlem

Grrrrr, har fortfarande inte lyckats starta spelet utan att det fryser hela datorn på en gång

Medlem

Har faktiskt inte haft en enda krasch den senaste veckan.

Medlem

Whooo!, skulle spela färdigt SP så jag låste upp de sista grejerna.. 1½ bana kvar typ... laddar spelet och får "savefile corrupt" YEAAAAAAHH! bara börja om. *Sigh*

Tog sedan en runda på FZ's server precis nu, ligger bra som fan till (för mig alltså) åsså krashar jag, med 5 min kvar av rundan.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Ni som kör kampanjen och får ett felmeddelande, Starta INTE om. Utan låt det vila och kom te´bax vid ett annat tillfälle. Jag har kört hela kampanjen och plockat alla vapen + alla Dogtags och plockat Guld på alla missions där, men de försvinner ibland. Sen rätt som det är så är de te´bax. Förutom mission avklarade, de syns inte i statistiken.

Buggigt värre! Men man får väl ge det lite tid...

Kanske DICE/EA skulle anställa nå´n från 343 och Bungie för att få rätt på dessa online problem. Just sayin´.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Jag spelade igår utan några krascher, hade precis laddat ned 1gb patchen. Det funkade bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Första dagarna fungerade inte servarna för mig, och alla andra, man blev utkastad för att servern startade om p.g.a. krash. Nu fungerar det problemfritt för mig. En bugg var igår dock, som gjorde att servarna igen inte fungerade så bra uppstod, något med en ny ticket funktion.

Det känns bra att det var snabbt fixat och spelet funkar som det ska igen. Många klagar på att det krashar, men jag verkar ha tur...


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Spelade ca 2 timmar igår utan en krasch.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar