Bob is back./Ingen gillar google+ kommentatorsfält på youtube

Medlem

Haha, känner mig dum i huvudet så jag inte alls reagerat över detta. Kanske för jag använder g+, tycker det är ett bättre utformat socialt nätverk än Facebook som jag tycker bara är en enda stor röra.

Enda problemet är ju att flesta använder Facebook än sålänge så rätt tomt på g+

Kör man android, hangouts, chrome, Gmail, youtube, drive och g+ så tror jag inte man berörs så mycket. Inte jag iaf då det är skönt att allt hänger ihop.

Men för er andra kan jag förstå att det är alltid lika irriterande att tvingas på en tjänst man inte har behov av. Var ju bra för oss som kopplar samman allt innan också.

Inaktiv

Det jag stör mig mest på är: "Titta på en film medan du söker efter andra". Helt värdelöst på en mindre telefon.

Medlem
Skrivet av nils45:

Jag frågade min kompis hur det kan komma sig att dom är så bra på att göra saker sämre och sämre, allt från MSN till Skype, från Hotmail till Outlook, från iOS6 till iOS7 och Youtube som bara har blivit sämre och sämre för varje uppdatering. Jag tror jag har skapat 15 olika google+ namn nu eftersom dom frågar en hela tiden när man vill kommentera. Att svara vet jag inte hur man gör längre, det verkar inte gå längre. Om inte Youtube var en sådan originell sida så skulle jag lämnat skiten för länge sen.

Håller med dig i nästan allt men jag tycker nog att Outlook är ganska bra.

Medlem

Jag vill inte ha G+, finns det något sätt att kunna kommentera på youtube utan att behöva ha det där skräpet nerkört i halsen på en?

12
Skriv svar