Såld: MaxFPS Presentkort (300kr) Säljes för 250kr, 200kr vid snabb affär.

Medlem
Såld: MaxFPS Presentkort (300kr) Säljes för 250kr, 200kr vid snabb affär.

Presentkort från MaxFPS (Värde 300 kr) säljes för 250 kr (200 kr vid snabb affär).
Jag har mailat MaxFPS med frågan om man kan bekräfta värdet på ett presentkort om det finns någon tvivel hos dig.

Plats - Stockholm.

Anledningen till varför jag säljer detta är för att jag aldrig handlar från MaxFPS.

-Uppdatering-
Fick svar från MaxFPS att man aktiverar presentkortet på sitt konto och då ser man saldot.
Jag har inte aktiverat presentkortet vilket gör att du/ni kan göra det efter affären har genomförts på plats (Mobil eller annan enhet).

-Uppdatering-
Presentkortet är sålt.

Medlem

Presentkortet är fortfarande till salu, kommer redigera tråden när/om den blir såld.

Medlem
Medlem

Det står ju i rubriken att den är såld, så är väl inte så konstigt om det inte är många som går in i tråden och kollar.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Det står ju i rubriken att den är såld, så är väl inte så konstigt om det inte är många som går in i tråden och kollar.

Jag ändrade till Såld efter jag sålde den, duuuh
Då det inte visades något större intresse här så frågade jag ett par kompisar enskilt och där fanns det lite mer intresse.

http://www.fz.se/forum/kopes-saljes/viktigt-las-detta-forst-4...

Citat:

När varan väl är såld/köpt, ändra orginalinlägget (var inloggad så finns det en Ändraknapp) och påpeka både i rubrik och i inlägget att varan är såld/köpt, om det är flera varor så lägg till en markering vid varje vara som är såld/köpt och när allt är borta så märk rubriken med.

Hade dock glömt ändra i inlägget.

Medlem

Ah, ok. Jag jämförde bara "Redigerat av..."-tidpunkten med när det senaste inlägget var skrivet och inlägget var skrivet efter...

Aja, bra att det blev sålt i alla fall


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Ah, ok. Jag jämförde bara "Redigerat av..."-tidpunkten med när det senaste inlägget var skrivet och inlägget var skrivet efter...

Aja, bra att det blev sålt i alla fall

Mjo, tror inte att titeln räknas som 'redigerad' konstigt nog.

Yeh, siktade dock på att få den såld tidigare då jag hade fått lite oväntade utgifter men det ordnade sig iaf ^^

1
Skriv svar