Kingdom Under Fire II – stora slag och monster på film

Robot
Kingdom Under Fire II – stora slag och monster på film
Medlem
Kingdom Under Fire II – stora slag och monster på film

needs bigger hitcounts


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Detta och Black Desert Online är de två mmo:s jag ser mest fram emot just nu. Hoppas bara de inte blir F2P P2W och så grindiga som koreanska mmo:s brukar vara när de väl kommer till den västerländska marknaden.

Geeks Gaming
Skrivet av cute_ninja:

needs bigger hitcounts

Lär väll Wow spelare gilla... massa nummer och button spam

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av cute_ninja:

needs bigger hitcounts

Lär väll Wow spelare gilla... massa nummer och button spam

button spam är väl just vad den här sortens spel alltid varit fullt av ? xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Ljudeffekterna var lite halvkassa måste jag säga :/

Medlem
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av cute_ninja:

needs bigger hitcounts

Lär väll Wow spelare gilla... massa nummer och button spam

button spam är väl just vad den här sortens spel alltid varit fullt av ? xD

Njaaaaa, inte de andra Kingdom Under Fire(inte räknat med Circle of Doom spelen), inte helt iaf. De strategiska brukar ha en fin blandning utöver button mashen.

OnT, hoppas på att Kampanjen fortfarande aktuell? finns det någon info på om den är det? Annars väntar jag nog tills spelet sjunkit i pris, då det är den som intresserade mig i de andra KuF(Fortfarande inte räknat med Circle of Doom spelen) spelen!

Medlem
Skrivet av Nenetis:

Ljudeffekterna var lite halvkassa måste jag säga :/

Hela designen känns väldigt "österländsk" (vill säga Japansk men vill inte hårklyva om spelet skulle vara koreanskt), in the herp kind of game design way.

Sen mekaniken är en sak. Men saker som utseende, ljud, karaktärsdesign, manus och allt sånt är helt genomjapanskt. Och det mäter sig i min högst personliga mening väldigt dåligt med vissa västerländska motsvarigheter.

Medlem

Enemies are stong, ask the back-up

Gillade de första 10 sekunderna, tills det blev 1 snubbe med ett stort svärd som masslaktar, tråkigt :<

Inaktiv

ÄLSKAR DETTA SPELET:up:

Medlem

Jag har letat efter detta spel sen det först utannonserades! Äntligen har jag hittat åt det igen. Tack fz *Kastar pengar på skärmen och fz*

Medlem
Skrivet av Kuci:

Enemies are stong, ask the back-up

Gillade de första 10 sekunderna, tills det blev 1 snubbe med ett stort svärd som masslaktar, tråkigt :&lt;

Mmm, mycket roligare att spela som kanonmaten, som alltid dör 7 sekunder in i varje fight...mycket roligare

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av Kuci:

Enemies are stong, ask the back-up

Gillade de första 10 sekunderna, tills det blev 1 snubbe med ett stort svärd som masslaktar, tråkigt :&amp;lt;

Mmm, mycket roligare att spela som kanonmaten, som alltid dör 7 sekunder in i varje fight...mycket roligare

Ne nu syftade jag inte på att man skulle spela som nån random infanterist så, men att man skulle kanske inte klyva x antal pers per slag och "slaffsa" sig igenom linjer

1
Skriv svar