Zelda: A Link Between Worlds

Robot
Zelda: A Link Between Worlds

Det är dags att återvända till det som var, till det allra heligaste Hyrule. Men samtidigt vill serien bryta sig fri från kedjorna, samtidigt vill Zelda in i framtiden.

#the-legend-of-zelda-a-link-to-the-past, #nintendo, #the-legend-of-zelda-a-link-between-worlds, #the-legend-of-zelda-skyward-sword


Medlem
Zelda: A Link Between Worlds

Härligt!

har
http://cdon.se/spel/nintendo_3ds_xl_%2b_zelda_a_link_between_...

på väg hem nu så detta ser jag fram mycket mot


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Beställt & betalat. Ser riktigt lovande ut.


signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Helt underbart, Fredag kommer bli underbar.
Eller ska jag slå in det som en julklapp till mig själv och få en fantastiskt mysig jul


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av DonGrif:

vanligtvis brukar jag hålla med om mjölkning men inte när det gäller zelda, i zelda spel kan jag alltid hitta något jag gillar och som blir bättre med varje spel, till skillnad från cod etc etc etc


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av DonGrif:

Men mjölk på rätt sätt!


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Inaktiv

Mycket bra Zeldalir till 3Ds alltså. Är det värt om man inte lirat Zelda sedan SNES (då var det wunderbar) och tyckte att Zelda till Wii U var helt ok, men inte superbra?

Medlem
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av DonGrif:

vanligtvis brukar jag hålla med om mjölkning men inte när det gäller zelda, i zelda spel kan jag alltid hitta något jag gillar och som blir bättre med varje spel, till skillnad från cod etc etc etc

Håller med dig cute-ninja.

Medlem

Stod med detta i handen för en timme sen men blev av nån anledning Pokemon X ist. Vilket är konstigt eftersom jag inte orkat spela pokemon sen första spelet.

Inaktiv
Skrivet av joary639:
Skrivet av DonGrif:

Men mjölk på rätt sätt!

Mjölk är rätt så gott emellanåt !

Medlem
Skrivet av dbengtsson:

Stod med detta i handen för en timme sen men blev av nån anledning Pokemon X ist. Vilket är konstigt eftersom jag inte orkat spela pokemon sen första spelet.

Ska anteckna ner......

Medlem

Hur är det med att spara i spelet? Iom att jag bara spelar på 20min tågresor, så vill jag kunna spara och sedan fortsätta från exakt samma ställe, vilket tyvärr inte var fallet med 3ds versionen av Ocarina.

Medlem
Skrivet av dbengtsson:

Stod med detta i handen för en timme sen men blev av nån anledning Pokemon X ist. Vilket är konstigt eftersom jag inte orkat spela pokemon sen första spelet.

Varför välja?

Hämtar ut mitt imorrn tillsammans med Zelda 3DS XL. Kommer bli en mysig helg

Medlem

Tycker du borde ge mer utrymme åt att beskriva gameplay än natur. Finns det bossar? Är det dem gamla fienderna eller är det nya? Finns det nytt tillskott i din arsenal eller saknas något? Hur är svårighetsgraden enligt dig? Är spelet långt eller kort? Det är saker som detta jag skulle vara mer intresserad av att läsa än hurvida dina minnen från tidigare spel finns kvar eller inte. Hoppas det hjälper!

Medlem
Skrivet av DonGrif:

Du har snott min bild din lille jäkel!

Medlem
Skrivet av DonGrif:

I det här fallet så är mjölken jävligt god måste jag säga.

MEG
Medlem

Blir en självklar julklapp till ungen, kommer nog att låna hans 3DS, förmodligen hela julen
Hmm undra varför Nintendo släpper så många bra spel till 3DS och inte till WiiU?


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Förväntar mig voice acting i ett AAA-rollspel 2013. Typisk lathet från Nintendo att bara göra några nya kartor till samma sövande trista koncept och släppa det som en uppföljare.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Förväntar mig voice acting i ett AAA-rollspel 2013. Typisk lathet från Nintendo att bara göra några nya kartor till samma sövande trista koncept och släppa det som en uppföljare.

Haha.. ja du.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Förväntar mig voice acting i ett AAA-rollspel 2013. Typisk lathet från Nintendo att bara göra några nya kartor till samma sövande trista koncept och släppa det som en uppföljare.

Hoppas verkligen att det aldrig bli voiceacting i något zeldaspel.

Risken är för stor att det blir ett totalt misslyckande


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem
Skrivet av MEG:

Blir en självklar julklapp till ungen, kommer nog att låna hans 3DS, förmodligen hela julen
Hmm undra varför Nintendo släpper så många bra spel till 3DS och inte till WiiU?

Vad jiddrar du om? De har släppt bra spel hela hösten till Wii U.

Inaktiv

Maj 2014 släpps splitternya Call of Duty: Cows

Kommer med DLC-paketet "Operation Milk" för bara 300 kr extra. Paketet kan fås för ENDAST 272,50 kr vid förhandsbokning.

Medlem
Skrivet av Verdurakh:
Skrivet av kebbe:

Förväntar mig voice acting i ett AAA-rollspel 2013. Typisk lathet från Nintendo att bara göra några nya kartor till samma sövande trista koncept och släppa det som en uppföljare.

Hoppas verkligen att det aldrig bli voiceacting i något zeldaspel.

Risken är för stor att det blir ett totalt misslyckande

Och dom har redan misslyckats en gång

(Spola fram 10 min)

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av bleak:
Skrivet av joary639:
Skrivet av DonGrif:

Men mjölk på rätt sätt!

Mjölk är rätt så gott emellanåt !

Dricker mjölk varje dag! Är som Fantomen, fast utan trikåerna, styrkan och rättfärdigheten.

Medlem

Ser mycket roligare ut än de två tidigare Zelda titlarna till DS.

Dem tyckte jag inte om alls.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Synd attspelet ska förstöras av den hemska art style/drsign de valde för "2d momenten", ser ju för gräsligt ut!
I övrigt är det nog ett helt okej spel, fin nostalgi eller en bra upplevelse för yngre, synd bara att de återanvänds så mycket och det enda nytänket? tycks vara 2d gimmic i bästa paper mario stil...
Men å andra sidan är det ju vad spelare vill ha, mariginella förändringar/förbättringar och en rejäl dos gammalt material med möjligtvis bättre grafik, se bara på storsäljande spel på alla plattformer. Hoppas den nya indie vågen kan få in lite nytänk

MEG
Medlem
Skrivet av Zappa:
Skrivet av MEG:

Blir en självklar julklapp till ungen, kommer nog att låna hans 3DS, förmodligen hela julen
Hmm undra varför Nintendo släpper så många bra spel till 3DS och inte till WiiU?

Vad jiddrar du om? De har släppt bra spel hela hösten till Wii U.

Hmm ja nu när du säger det, de har släppt hmm höö jag kommer inte på någon nu men säkert är det ett spel iaf


signatur

Death is only the beginning

MEG
Medlem
Skrivet av DonGrif:

En fin, trevlig och härlig bild, på någon konstigtvis


signatur

Death is only the beginning

Moderator | Testpilot
Skrivet av DonGrif:

Här har vi bevis på en riktig hater. Förstår inte ens varför du måste komma till "varje" nyhet, recension som har något med Nintendo och göra och alltid säga eller göra samma sak.

Folk som besöker sidan varje dag har nog något hum om vem du är, FZ:s Nintendo hater. Jag vet, andra vet också så snälla, gillar du inte något behöver du inte lägga ned tid för att klicka in på nyheten/diverse och skriva din text eller skicka en bild om att det mjölkas. Vi vet din åsikt och det räcker. snälla.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

12
Skriv svar