Känslofylld släpptrailer för Super Mario 3D World

Robot
Känslofylld släpptrailer för Super Mario 3D World
Medlem
Känslofylld släpptrailer för Super Mario 3D World

Lär utan tvekan bli GOTY med tanke på dom skyhöga betygen det fått. Som lägst är det 8/10. Nintendo magin fortsätter ännu en generation

Medlem

Det ser roligt och välgjort ut men Nintendo skulle nog behövt detta spel för ett år sedan.

Är det bara jag som får lite hårdrocksvibbar och läser "Wörld" i loggan?

Medlem

Mario är Mario ! Kommer oftast att vara väldigt bra, med detta och super smash så börjar det krypa fram bra lir till den lilla Wii U. Dock är de fortfarande så pass få att man kan räkna dem på en hand.

Medlem

Ja snart kan det vara värt att köpa en Wii U, nya zelda och mariokart släpp med så blir det nog en... typ i Feb...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Nintendo är intressanta. De väljer att återanvända samma spelserier hela tiden vilket många tycker är tråkigt och fantasilöst. Men däremot lyckas de alltid komma med nya fantasifulla idéer med varje nytt spel i serien.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Lite för barnsligt för min smak. The Last of Us är definitivt mitt GotY

Medlem
Skrivet av Sabelsköld:

Lite för barnsligt för min smak. The Last of Us är definitivt mitt GotY

Ja det är det nog The last of us för mig också men Mario blir aldrig för barnsligt för mig.

Medlem

Måste ju säga att Nintendo har verkligen imponerat mig nu. Trodde bokstavligen detta skulle bara bli någon lat port av 3DS versionen men så BÄOOM! Dem har faktiskt gett det här mer omtanke än vad jag hade kunnat trott och nu när man kan spela som Rosalina är jag sjukt hype!


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Det bästa med de tredimensionella Mario-spelen är nog Japanernas fantasi. Gameplayen är så varierande

Inaktiv

Otroligt varierad gameplay. Anti-enformigt <3

Medlem

Skulle nästan kunna köpa Wii U enkomt för detta spel. Galaxy är bland de bästa spelen jag nånsin kört, och att ha den spelglädjen fast med kompisarna vore rena drömmen. Ska dock ha PS4 själv så får väl se till att nån kompis köper Wii U så man har lite partyspel

Medlem

Detta är ju verkligen spelglädje ända ut i fingerspetsarna. Blir lycklig av att se trailern

1
Skriv svar