Bästa hemsidan för tröjor med eget tryck?

Medlem
Bästa hemsidan för tröjor med eget tryck?

Kort sagt, vilka sidor finns det bortsett från Spreadshirt? Jag har lite blandade erfarenheter av deras kvalitet nämligen.

Man tycker ju att det måste finnas fler, med än bättre möjligheter till att skräddarsy tryck osv på tröjorna.

Om ni har tips är jag väldigt intresserad! Såklart så billigt som möjligt, men är ju som sagt ute efter hyffsad kvalitet.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

mmx
Medlem

Vår klan har beställt från tentalesdesign.se. De kostar ju mer än vanligt tryck på bomull men då pratar vi om riktiga "custom" tröjor. Vi är riktigt nöjda. Vet att dom arbetar mot esport och så vilket är kul. Lycka till iaf.

Medlem

Ah, det låter perfekt, tack för tipset! Lägger upp bild om det blir beställning därifrån.

Skrivet av mmx:

Vår klan har beställt från tentalesdesign.se. De kostar ju mer än vanligt tryck på bomull men då pratar vi om riktiga "custom" tröjor. Vi är riktigt nöjda. Vet att dom arbetar mot esport och så vilket är kul. Lycka till iaf.

Gör såhär så ser du att jag har uppdaterat.

De verkar superbra! Så för mitt ena ändamål är de perfekta. Men behöver däremot en sida där man likt Spreadshirt kan provbygga sina tröjor i en generator eller liknande och se resultatet direkt.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar