När börjar Battlefield: BC 2-utdelningen?

Medlem

mh.. stabilt uppdaterar 20:59:30
sidan är uppdaterad efter drygt 30 sek, och alla nycklar är borta..
ibland tycker jag mindre om Fz:s servar ><

Medlem

gött trippel post för min del, får la rensa när servern är STABIL><

Medlem

Klickade och det stod att man hade redan fått en nyckel men jag fick ingen nyckel. =/

Medlem

Jaha... 5 sek tog det tydligen... Ena sekunden har det inte startat och nästa är allt slut... Och så blir man ju extra glad när folk som inte ens äger en ps3a sitter här och hammrar =/

Ett tips kan ju vara att lägga in ett hammerfilter kanske så det blir lite mer rättvisst för folk som kanske inte är lika nördiga med addons

Medlem

fick en nyckel:) men j'vlar vad sidan var seg vid 21:00...

signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Ja det var ju lyckat man hade ju inte en chans hela FZ dog ju först nu jag kom in ens för att skriva.. fattar inte ska hela fz då för att 100 nycklar delades ut i nästan 25 min ??

Medlem

Hata är ett starkt ord, men jag hatar er server, FZ. Jag spottar på den.

signatur

Nerd 4 life, yo.

Medlem

Är det inte bättre att bara oannonserat lägga upp en nyhet med 100 nycklar att hämta eller att låta de som vill vara med få en timme på sig att registrera sig och sedan lotta?

Vad är poängen med en tävling där inte sidan fungerar som den ska under 15-20 minuter? Går tävlingar som denna ut på att ni ska visa annonsörer statistik om hur många samtida besökare ni har som mest?

Medlem

Händerna skakade 2 minuter efter, ÄVEN fast man fick nyckeln! Shoohoo!

Medlem

Haha. Satt Check4Change på 7 sekunders refresh och direkt det vart en förändring så var dem slut. Kan dem verkligen blivit slut på 7 sekunder?

signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Samma som de flesta här, sitter och uppdaterar snabbt i 10 min, sen segar det, 30 sek senare alla nykclar slut >_>

Medlem

Haha, jag fick en key!

signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Jag klickade precis innan 21:00, sidan laddades och jag fick min nyckel först av alla, därefter så dog sidan. så jävla nöjd, blir att nöta sönder nu.

Medlem

Fail

signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Medlem

ÅÅÅH! Ville verkligen ha en! Var så sjukt taggad på detta spel! :evil:

Och sitter det någon som har en key där ute utan en ps3a så kan den gärna få höra av sig och om inte annat så kommer den inte se dagsljus länge till! :\

signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Medlem

yay.. nu lyckades jag skriva iaf

Medlem

Jag klickade precis innan 21:00, sidan laddades och jag fick min nyckel först av alla, därefter så dog sidan. Så jävla nöjd, blir att nöta sönder nu.

Medlem
Medlem

Fick nyckel när det var 100 kvar. Skulle skriva på forumet att jag var lyckligt lottad, och då när jag tryckte på "snabbsvar" gick servern åt helvete tills nu, då jag kan skriva det här.

Medlem

Fick min när det stog 78 kvar, sen dog sidan rätt så hårt, jag är nöjd!

signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Skicka mig ett PM så bjuder jag på en betakod!

Medlem

Skicka mig ett PM så bjuder jag på en betakod!

(dubbelinlägg, så gåre med segt forum ^^)

Medlem

hihiii jag fick en:D

Medlem

Tycker mest synd om oss som bara ville surfa på fz:(

Medlem

Jag fick med en nyckel! Det stod att det var 99 kvar när jag fick min, verkar ha stått så för fler än bara mig.

Jag satt och uppdaterade fler flikar samtidigt och fick fram på två stycken att jag kunde hämta nyckel.

Medlem

NEEEEJ! Gode gud så dum man kan va!! Glömde bort tiden huhu nu är det slut.

Medlem

Jag fick min med, men han inte se hur många det var kvar för man var ju så spänd xD

Inaktiv

fick beta key , men ändå inte ?

Medlem

Ja vad säger man, one lucky shot.

Inaktiv

sidan sega såklart vid 21 så det sket sig för mig

Skriv svar