Call of Duty GHOSTS - [30UP] klan söker medlemmar

Medlem
Call of Duty GHOSTS - [30UP] klan söker medlemmar

Hej!
Vi är en CoD-klan med medlemmar från Sverige, England och USA, tjejer och killar blandat.

Vi söker nu fler Skandinaver till vår klan!
För tillfället är vi level 5 i CoD GHOSTS och kommer alltså kunna erbjuda 2 timmars dubbel XP till nya medlemmar. Vi bryr oss inte om ditt K/D; vi söker aktiva spelare som lägger energi på att spela som ett team, hjälpa varandra och ha kul!

För tillfället finns vi på PS3 och PS4 men kommer att gå över till PS4 allt eftersom.

Är du den vi söker?

*Du är kring 30 år eller äldre, tjej eller kille som älskar att spela CoD GHOSTS!

*Du lägger ned tid på att spela och tycker att det är noblare att dö för att ta en flagga/tag/objective framför att klamra dig fast vid K/D-ratio.

*Du vill spela CLAN WARS och kämpa på vår sida mot andra klaner. Vi behöver aktiva spelare som verkligen går för uppställda mål.

* Du har ett vårdat språk, tar avstånd från sexism och rasism, beter dig vänligt mot medspelare och motspelare samt undviker personangrepp i såväl spel som lobby.

*Du tar avstånd från fusk, boosting och användande av sk "glitches" samt följer såklart reglerna (terms of service) inom spelet och plattformen. Den som bryter mot reglerna kommer att kickas utan förvarning.

Tråden kommer inte kollas, skicka din ansökan (med en kort presentation och din gamertag!) till;
mischastelefon@gmail.com

Välkommen till 30UP!

Medlem

Synd att jag lirar på PC

Medlem

PC här också. Jag lever väl i en egen liten bubbla men jag trodde att CoD på PC spelas av äldre och att konsollerna ligger på de lite yngre lirarna som inte riktigt förstått


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Inaktiv
Skrivet av Ariath:

PC här också. Jag lever väl i en egen liten bubbla men jag trodde att CoD på PC spelas av äldre och att konsollerna ligger på de lite yngre lirarna som inte riktigt förstått

Nja, det finns äldre spelare på konsol också, det är de yngre som hörs och syns dock. Som alltid.

Medlem

Hej jag spelar på ps4 jag kan tänka mig att komma med

1
Skriv svar