Fragzone - Avsnitt 20

Men... Pro Am 2 fanns ju..


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Flugsaft:

Alla har olika värde system. Vi alla växer upp på unika sätt så att ha debatt är TOTAL slöseri med tid. Det man kan göra för att göra ett sånt bra köp som möjligt är att hitta en recensent som har ett så likt värde system när det gäller spel som en själv och därefter lyssna på honom och göra en bedömning om man ska köpa spelet eller inte.

Hur gör man om recensenten är en kvinna då?

Medlem

Tack för i år!
...i väntan på nästa FragZone..

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av lolBEEF:
Citat:

Vilken tvåa skulle du finansiera om du hade oändligt med pengar?

Evil Genius 2, utan tvekan. Efter det Hidden & Dangerous 3 och sen NOLF 3.

Kanske inte riktigt det du hoppades på...


signatur
Medlem

XIII

Jag vill ha en efterföljare till XIII, man får inte sluta spel med en cliffhanger och texten "To be continued"

Har en PS2 version som jag med jämna mellanrum kör i min Phat PS3.

Medlem

Jag vill ha ett System Shock 3. Behöver inget mer än så. Men tyvärr kommer det aldrig komma, eftersom licensen till det styckades och spreds över fyra företag (eller nåt sånt), och är helt omöjlig att lappa ihop igen pga konkurser.

Medlem

Tack för denna säsong!
Hoppas det blir julkalender snart!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Tack för en bra säsong, ångrar inte att jag blev helårssupporter (med musmatta!).

Medlem
Skrivet av Cowmine:

XIII

Jag vill ha en efterföljare till XIII, man får inte sluta spel med en cliffhanger och texten "To be continued"

Har en PS2 version som jag med jämna mellanrum kör i min Phat PS3.

Precis! Det enda spelet jag så här på rak arm vill ha en uppföljare till.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av lolBEEF:
Citat:

Vilken tvåa skulle du finansiera om du hade oändligt med pengar?

Evil Genius 2, utan tvekan. Efter det Hidden & Dangerous 3 och sen NOLF 3.

Kanske inte riktigt det du hoppades på...

Nu dör jag. Tack.

Medlem

Jag började inte kika på Fragzone förns en eller två månader sedan. Men jag kan säga det, att varje avsnitt har satt ett stort jävla leende på ansiktet. Det har blivit till en sak man ser fram emot helt enkelt! Jag hoppas på en ny säsong, verkligen.

Tack för alla underbara avsnitt och eran torra, men fruktansvärt underbara humor. Ni är kungar!

Medlem

Hoppas på en ny Fragzone-säsong, det lätt bästa i tv- och datorspelssammanhang som filmats på svensk mark! Christer och Victor är mina idoler sedan länge och Calle är en skön filur.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Skönt avsnitt. På återseende!

Inaktiv

Tack för en helt fantastisk säsong 2 av Fragzone. Ni har levererat det bästa som visats inom TV när det gäller spel enligt min åsikt, sådant som svt och andra kanaler misslyckas med. Ni gör det med glädje, allvar, humor, glimten i ögat och med stor kunskap och kärlek till just spel. Detta märks så tydligt när man ser avsnitten. Calle, Christer och Viktor ni ska ha ett stort tack för att ni medverkar i Fragzone och att ni gör ett så fantastiskt jobb som ni gör.

Jag hoppas verkligen att det kommer en säsong 3 och gärna 4 och 5 med för sverige behöver ett program av den här kalibern som behandlar spel med den kärlek och respekt dom är värda.

Det ska bli otroligt kul att se när ni får besöka Valve och pratar med Gabe. Är fruktansvärt nyfiken, inte snällt att klippa sådär era sadister:)

Återigen tack för säsong 2 och jag hoppas på en lika bra säsong 3.

Och angånde en uppföljare som jag vill se är KOTOR 3 det självklara valet för mig. Älskade dom två första spelen

Medlem

Mycket bra säsong av Fragzone. Det sega är att jag såg halva avsnittet, stängde av och skulle se andra halvan senare. När jag trycker fram så buffrar den, men det hoppas aldrig igång. Så nu får jag se om det från början igen.

Medlem
Medlem

Lägga ner EA sparka alla. Sedan göra riktiga C&C spel å sim city.
Dungeon keeper3.
Ut2k13
Duke nukem 3d II
Hearts of iron 4


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Jag önskar att Westwood fräschade upp Red Alert 2 på samma vis som Blizzard gjorde med Star Craft II.
http://www.youtube.com/watch?v=ap3odnteoIs

Medlem

Ge mig Dungeon Keeper 3 NU!

Medlem

tack för den här säsongen den har varit underbar!

12
Skriv svar