New Super Mario Bros. Wii

Inaktiv

Gametrailers hade verkligen inte samma uppfattning. Måste säga att jag inte riktigt vad jag ska tro... Gametrailers säger att det är för rörigt coop och man genast börjar förstöra för varann. Medan FZ säger typ motsatsen...

Medlem

Är det bara jag som är ruskigt less på mario spel? Samt zelda. Lovem but there is a limit.

Skrivet av poliiz:

Gametrailers hade verkligen inte samma uppfattning. Måste säga att jag inte riktigt vad jag ska tro... Gametrailers säger att det är för rörigt coop och man genast börjar förstöra för varann. Medan FZ säger typ motsatsen...

Eh? Det gör jag inte alls. Läser du recensionen säger jag precis samma sak som Gametrailers. Skillnaden är att jag uppskattar kaoset.


signatur

Kittens are for real!

Medlem
Skrivet av poliiz:

Gametrailers hade verkligen inte samma uppfattning. Måste säga att jag inte riktigt vad jag ska tro... Gametrailers säger att det är för rörigt coop och man genast börjar förstöra för varann. Medan FZ säger typ motsatsen...

Tyckte FZ fick det att låta som att man ställde till kaos för varandra och gjorde det nästan omöjligt, men samtidigt att det var hysteriskt kul med just det. men jag kan ha uppfattat fel också, spelet verkar då otroligt kul då jag förväntar mig lite utmaning när man spelar coop och att man får kämpa sig fram för att folk inte ska klanta till det.

MÅSTE ha det spelet, verkar FANTASTISKT

Medlem

Rörigt coop är bra coop! Spelade little big planet med tre polare, har nog aldrig skrattat så mycket åt alla misstag och sabotage :D.

Medlem

Crash Bandicoot är inte bortglömd! Jag älskar honom!


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem

Ett underbart spel, länge sen jag haft så kul NSMBwii och modern warfare2 är lätt årets bästa spel...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Konstigt, jag tänker på LittleBigPlanet när jag kollar på bilderna! Men spelen är ju bara grymt bra!


signatur

hejsanhejsanhejsan

soi
Medlem

Blev några timmars spelande idag och de var riktigt kul!

Medlem
Skrivet av Lidodido:

Tyckte FZ fick det att låta som att man ställde till kaos för varandra och gjorde det nästan omöjligt, men samtidigt att det var hysteriskt kul med just det. men jag kan ha uppfattat fel också, spelet verkar då otroligt kul då jag förväntar mig lite utmaning när man spelar coop och att man får kämpa sig fram för att folk inte ska klanta till det.

MÅSTE ha det spelet, verkar FANTASTISKT

Det är ungefär så det är. Antingen jobbar man ihop och det flyter på. Eller så är man KONSTANT i vägen för varandra och bara asgarvar.

Har spelat x antal timmar sen i fredags nu både med familj och vänner, och det är sinnessjukt roligt. Sällan jag garvat så mycket.

Spelet håller en bra nivå på svårighetsgrad och massa klurigheter och hemliga vägar. Så det är allt som jag förväntat mig


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem
Skrivet av Rincewind:
Skrivet av Lidodido:

Tyckte FZ fick det att låta som att man ställde till kaos för varandra och gjorde det nästan omöjligt, men samtidigt att det var hysteriskt kul med just det. men jag kan ha uppfattat fel också, spelet verkar då otroligt kul då jag förväntar mig lite utmaning när man spelar coop och att man får kämpa sig fram för att folk inte ska klanta till det.

MÅSTE ha det spelet, verkar FANTASTISKT

Det är ungefär så det är. Antingen jobbar man ihop och det flyter på. Eller så är man KONSTANT i vägen för varandra och bara asgarvar.

Har spelat x antal timmar sen i fredags nu både med familj och vänner, och det är sinnessjukt roligt. Sällan jag garvat så mycket.

Spelet håller en bra nivå på svårighetsgrad och massa klurigheter och hemliga vägar. Så det är allt som jag förväntat mig

Fick tag på spelet precis idag faktiskt och håller med till 100%. När man förstör för varandra blir bara tråkigt i alltför seriösa spel, men i ett sånt här spel är det perfekt. Man studsade och krockade konstant, och då har jag ändå bara spelat med en medspelare hittills. Och jo svårigheten är lagom, det känns alltid utmanande men inte frustrerande, aldrig sitter det i kontrollerna utan snarare i att man inte kan hantera allt kaos!

Blir att dra ihop gamla gänget snarast och dra en spelkväll, några öl på det så har man väl allt man nånsin behöver

Medlem
Skrivet av Lidodido:

Fick tag på spelet precis idag faktiskt och håller med till 100%. När man förstör för varandra blir bara tråkigt i alltför seriösa spel, men i ett sånt här spel är det perfekt. Man studsade och krockade konstant, och då har jag ändå bara spelat med en medspelare hittills. Och jo svårigheten är lagom, det känns alltid utmanande men inte frustrerande, aldrig sitter det i kontrollerna utan snarare i att man inte kan hantera allt kaos!

Blir att dra ihop gamla gänget snarast och dra en spelkväll, några öl på det så har man väl allt man nånsin behöver

Vi var ett gäng i fredags och lirade konstant 4 pers i ett par timmar. 20-23 continues / person efter första världen kanske säger en del om hur mycket man larvade runt


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem

Jag och min bror har lirat en hel del under helgen. Håller på att samla att stora coins på alla banor just nu. Bara World 8 kvar att samla. Många av banorna i World 9 är riktigt utmanande :).

Medlem

Haha, ser jätte skojigt ut

12
Skriv svar