Next-gen bloggande

Medlem
Next-gen bloggande

Detta inlägg är postat från en PS4, FZ fungerar även där !

#blogg

Medlem
Next-gen bloggande

Hade varit ett snyggare inlägg från Xbox One.

Närå. Grattis till ditt PS4!

"Buäääh Buäähh PC PC PC!!!! Man kan skriva bättre på en PC.

PC gör allt bättre! Hur vågar du njuta av en ny PS4 när du hindrar de riktiga spelarna de enda som räknas från att få fortsätta spela på PC! som är den ultimata platformen och ingen sketen låda av plast Uääh PC uäähh! "

Vart tvungen att få det ur mig, men sånt får man höra dagarna ut på forum när en ny generation lanseras. Tror du de känner sig hotade, varför ska de annars skrika lungorna av sig.

Köper en PS4 när jag har råd, troligen kommer det finnas en bundle när det sker.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

KoP
Medlem

Men bäst inlägg blir det ifrån en LG Optimus G i liggande läge.

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

"Buäääh Buäähh PC PC PC!!!! Man kan skriva bättre på en PC.

PC gör allt bättre! Hur vågar du njuta av en ny PS4 när du hindrar de riktiga spelarna de enda som räknas från att få fortsätta spela på PC! som är den ultimata platformen och ingen sketen låda av plast Uääh PC uäähh! "

Vart tvungen att få det ur mig, men sånt får man höra dagarna ut på forum när en ny generation lanseras. Tror du de känner sig hotade, varför ska de annars skrika lungorna av sig.

Köper en PS4 när jag har råd, troligen kommer det finnas en bundle när det sker.

Haha, jag väntade på en sådan kommentar av någon faktiskt.

1
Skriv svar