Saker går sönder i ny trailer från Knack

Robot
Saker går sönder i ny trailer från Knack
Medlem
Saker går sönder i ny trailer från Knack

Ser riktigt tråkigt ut


signatur

i7 920 2.66ghz @3.8ghz, Gigabyte GTX 680 2GB OC SLI, 12GB DDR3 1600mhzmem, Samsung 830 256GB,GA-EX58-UD4P motherboard, 3x24 Asus Vw246"

Medlem

Nä, det här ser inte bra ut alls, och detta ska föreställa en lanseringstitel till en nextgen konsol. Knack skulle dom kunnat släppt till Ps3, hade nog rullat i 1080p och 60fps på den burken med. Dom skulle satsat på något Marioliknande istället, som platformstitel alltså.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Nä, det här ser inte bra ut alls, och detta ska föreställa en lanseringstitel till en nextgen konsol. Knack skulle dom kunnat släppt till Ps3, hade nog rullat i 1080p och 60fps på den burken med. Dom skulle satsat på något Marioliknande istället, som platformstitel alltså.

Ja, hade varit schystare med ett nytt crash bandicoot.

Medlem

Det ser ut som ett spel menat att demonstrera den nya hårdvaran snarare än ett retail-spel till fullpris.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Funderar faktiskt på att skaffa knack, frugan tycker det ser roligt ut. Bra att ha lite simplare spel med när man är morbror till en drös med barn

Medlem

Knackknack!

Vem där?!

Inte ett skit...


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Knack verkar kul och jag kommer skaffa det när jag får min PS4. Betyg är som ändor, alla har en och alla är delade...

Medlem
Skrivet av Fille_SWE:

Funderar faktiskt på att skaffa knack, frugan tycker det ser roligt ut. Bra att ha lite simplare spel med när man är morbror till en drös med barn

Spelet är orättvist svårt så jag rekommenderar det inte alls till barn.

Medlem

Tycker det ser helt okej ut!


signatur

http://friskyttarna.eu
En Svensk onlinespels community för LotRO, Guild Wars 2 och RIFT

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Fille_SWE:

Funderar faktiskt på att skaffa knack, frugan tycker det ser roligt ut. Bra att ha lite simplare spel med när man är morbror till en drös med barn

Spelet är orättvist svårt så jag rekommenderar det inte alls till barn.

Ok, tack för tipset.

Medlem
Skrivet av Fille_SWE:
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Fille_SWE:

Funderar faktiskt på att skaffa knack, frugan tycker det ser roligt ut. Bra att ha lite simplare spel med när man är morbror till en drös med barn

Spelet är orättvist svårt så jag rekommenderar det inte alls till barn.

Ok, tack för tipset.

Vilket oandra sidan är väl bra? Var väl inga jävla spel när vi var små som direkt höll en i handen? Misslyckades man så fick man göra om göra rätt.

Medlem

På Webhallens PS4-event stod jag i 1,5 h och kollade på när en kille spelade spelet. Såg allt annat än imponerande ut, det enda som överraskade mig var svårighetsgraden - det såg riktigt svårt ut på sina ställen.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Såg fram emot detta spel, men det ser verkligen inte skoj ut längre.

Medlem
Skrivet av Nelfie:
Skrivet av Fille_SWE:
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Fille_SWE:

Funderar faktiskt på att skaffa knack, frugan tycker det ser roligt ut. Bra att ha lite simplare spel med när man är morbror till en drös med barn

Spelet är orättvist svårt så jag rekommenderar det inte alls till barn.

Ok, tack för tipset.

Vilket oandra sidan är väl bra? Var väl inga jävla spel när vi var små som direkt höll en i handen? Misslyckades man så fick man göra om göra rätt.

Det är en viss skillnad på det här spelet och spelen som du syftar på. När man misslyckades i spelen som du syftar på så blev man arg på sig själv och visste att man kunde göra något annat. I det här fallet blir man bara arg på spelet för att det är dåligt balanserat, lite som en QTE där du har 0.2 sekunder på att reagera annars dör du.

1
Skriv svar