Får The Witness stöd för Oculus Rift?

Robot
Får The Witness stöd för Oculus Rift?
ELF
Medlem
Får The Witness stöd för Oculus Rift?

Jag får väl vara första personen som klagar på hans uttalande angående att det körs bättre på ps4 än pc.

ÄR det fps han menar så...Jaha, okej då, om du säger det så... eller... hmmmm....
Är det kontrollerna han menar. Vad har han levt under för sten. Det går att ha en ps kontroll till pc också.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Kan det vara så att det blir stöd för Sonys VR teknik till PS4 (som det ryktas lite om) istället för Oculus Rift?

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Kan det vara så att det blir stöd för Sonys VR teknik till PS4 (som det ryktas lite om) istället för Oculus Rift?

I så fall blir det nog stöd för båda. Konstigt vore det ju annars. Stöd för Oculus Rift hade dock varit jävligt ballt. Tror det skulle passa riktigt bra i ett spel som The Witness.

Medlem

Oh damn det här spelet är så oerhört vackert, men om Oculus Rift gör spelet bättre vett ikatten.

Jag väntar fortfarande på "holodeck" från Star Trek:P

Medlem
Skrivet av ELF:

Jag får väl vara första personen som klagar på hans uttalande angående att det körs bättre på ps4 än pc.

ÄR det fps han menar så...Jaha, okej då, om du säger det så... eller... hmmmm....
Är det kontrollerna han menar. Vad har han levt under för sten. Det går att ha en ps kontroll till pc också.

Det han menar är nog att han får mer goodwill från Sony om han säger så.

ELF
Medlem
Skrivet av Grimnebulin:
Skrivet av ELF:

Jag får väl vara första personen som klagar på hans uttalande angående att det körs bättre på ps4 än pc.

ÄR det fps han menar så...Jaha, okej då, om du säger det så... eller... hmmmm....
Är det kontrollerna han menar. Vad har han levt under för sten. Det går att ha en ps kontroll till pc också.

Det han menar är nog att han får mer goodwill från Sony om han säger så.

Och för dem som inte vet så är goodwill samma sak som pengar i företagsvärlden.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

1
Skriv svar