Medlem
Sjukt

Ja vad ska man säga? Efter allt slit och inte särskilt mycket vila har nu kroppen börjat säga ifrån. Huvudvärk, förkylning och antagligen lite feber. Tanken var att jag skulle vara hemma från jobbet för att ta hand om dottern som har åkt på både feber, ögoninfektion på båda ögonen och är ruskigt snorig och hostig. Men så blev det alltså inte eftersom jag själv drog på mig ungefär detsamma. Frugan har varit förkyld länge nu men är faktiskt ännu sämre än vad jag är just nu... så hela familjen Ek är sjukskriven! Inte så roligt, men man får ändå se det positiva i det. Lite ofrivillig men välbehövd vila.

Oavsett hur sjuk man är så måste barn och framförallt hund ut och rastas. En liten promenad i Bulltofta framåt kvällen blev det minsann. Rätt bra jobbat måste jag säga med tanke på omständigheterna.

och utifall ni sitter och väntar på julbrevlådorna... de är på väg! Så snart är det dags att skriva och skicka lite julhälsningar

over and out... snörvel

#blogg

Medlem
Sjukt

Gillar översta bilden på din dotter. På något sätt matchar den inlägget väldigt bra.

1
Skriv svar