Assassin's Creed II

Medlem

utspelar 2an sig i enbart en stad? Tyckte det allra drygaste med 1an var transportsträckorna som krystats till sandlådemiljöer. Det fick mig att inte fullfölja spelet.

Medlem

har för lite cash i börsen just nu ,annars hade jag köpt det

Medlem

grymt spel. det är väldigt likt ettan, bara mer av det i de flesta områden.
jag skulle tro att de som tyckte ettan var alldeles för enformigt inte kommer tycka så värst mycket bättre om detta.
fast det jobbigaste jag har stött på i spelet nu är att allt står på svenska och inte har jag sett någon inställning för att ändra det.

Skrivet av Natac:

utspelar 2an sig i enbart en stad? Tyckte det allra drygaste med 1an var transportsträckorna som krystats till sandlådemiljöer. Det fick mig att inte fullfölja spelet.

3 städer plus ditt egna lilla samhälle/hideout. men det går väldigt mycket snabbare att rida mellan städerna nu, behöver inte ta dig speciellt långt utanför grindarna till staden.
men om du tycker även det är för långt finns det ett "fast travel"-system också


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av swordy:

jag som hade hoppats att man skulle kunna välja italienskt tal eftersom det utspelas i Italien. inte för att det gör spelet sämre med engelskt tal, men det hade nog gort stämningen i spelet ännu bättre med Italienska.

Men det kan man ju

Skrivet av BearClaw:

grymt spel. det är väldigt likt ettan, bara mer av det i de flesta områden.
jag skulle tro att de som tyckte ettan var alldeles för enformigt inte kommer tycka så värst mycket bättre om detta.
fast det jobbigaste jag har stött på i spelet nu är att allt står på svenska och inte har jag sett någon inställning för att ändra det.

Jag har hört att det går att ändra om du ändrar land och språk i system iställningarna på sin xbox, om du nu har xbox alltså.

Medlem

Ni som klagar pa undertexter. Vadfan lar er engelska. Svensk oversattning pa amerikanska spel ar det varsta som finns..


signatur

i dont know why, But i am known as a liar and a troll. So dont trust me

Medlem

Thief spelen och hitman är dom bästa

Medlem

Måste säga att efter MW2 så har jag faktiskt fått upp förtroendet för uppföljare, efter att ha spelat detta, igen. Samma häftiga koncept som i ettan men med precis vad som saknades i ettan. Mycket mer variation. Inslängt är även massa olika grejor som inte har med själva grundspelet att göra bara för att förrika upplevelsen. Nu känns det som om man har 10 olika grejor att utföra samtidigt. Har suttit och nötat några timmar idag och är skitnöjd än så länge. Skulle säga att det här lätt är en 9:a.

Medlem

Varför detta tjat om filmsekvenserna? Spela lika bra som jag gör och undvik att dö så ska ni se att ni slipper se de om och om igen :p:)


signatur

Det tar alltid längre tid än man tror, sa Kanin. Hur lång tid tror du att det tar? frågade Ru.

Medlem

Fast man ska inte klandra dom för saker man inte är nöjd med. Var glad att dom gör spel om man tänker på hur mycket folk laddar ner.


signatur

Det tar alltid längre tid än man tror, sa Kanin. Hur lång tid tror du att det tar? frågade Ru.

Inaktiv

Ni som klagar på dem som klagar om mellansekvenserna.. (Ni som kort och gott försvarar Ubisoft här)
Upplever ni spelet lika spännande när ni ska spela om det? Då när ni måste se om alla mellansekvenserna igen?


signatur

PSN - Addeproffs

Medlem

det är så grymt så det är fan någon på ubisoft som sålt sin skäl.. =D

Medlem

Köpte spelet igår det är grymt bra ! 5/5

Medlem

härligt spel, har kommit en ganska bra bit i spelet nu och tummen upp för roligare lönnmord (ja, mer lönn helt enkelt) och större variation

Men jäklar vad lätt det är!? någon som vet om man kan öka svårighetsgraden? har spelat ett bra tag och har fortfarande inte dött... :/

Medlem
Skrivet av CreepyCruel:

Ni som klagar på dem som klagar om mellansekvenserna.. (Ni som kort och gott försvarar Ubisoft här)
Upplever ni spelet lika spännande när ni ska spela om det? Då när ni måste se om alla mellansekvenserna igen?

Inget spel är perfekt tyvärr..


signatur

Det tar alltid längre tid än man tror, sa Kanin. Hur lång tid tror du att det tar? frågade Ru.

Medlem
Skrivet av swordy:

jag som hade hoppats att man skulle kunna välja italienskt tal eftersom det utspelas i Italien. inte för att det gör spelet sämre med engelskt tal, men det hade nog gort stämningen i spelet ännu bättre med Italienska.

detta kan du oxå gora

Medlem

Jag gillade inte ettan då det snabbt blev monotont och det kändes lite som att morden snabbt blev till ett enda stort slagsmål.

Det här däremot är ENASTÅENDE måste jag säga! Jag sögs hrlt in i liret o sträckspelade genom det. Ska snart lira genom det igen. Morden går att genomföra på sjukt roliga sätt

4,5 av 5

Inaktiv

Det var inte som jag hade tänkt mig?
Håller med Almatron

Skrivet av Almatron:

Såg ut som det förra tyckte jag^^

:\


signatur

<-- Ännu ett inlägg från 0722008659 -->

Inaktiv

Bra spel
Men för enkelt tycker jag. Jag tog mig igenom alla huvuduppdrag på bara några dagar.

123
Skriv svar