Så tjänar du riktiga pengar i Everquest Landmark

Robot
Medlem
Så tjänar du riktiga pengar i Everquest Landmark

Jag blir mer och mer nyfken på det här.

Medlem

vad e detta sims o eq2 i en sorts hybrid?

Medlem

kan inte påstå att jag är ett fan av marketplaces med riktiga pengar, undra om dom kommer skjuta sig i foten som D3 gjorde.


signatur

i7 920 2.66ghz @3.8ghz, Gigabyte GTX 680 2GB OC SLI, 12GB DDR3 1600mhzmem, Samsung 830 256GB,GA-EX58-UD4P motherboard, 3x24 Asus Vw246"

Medlem
Skrivet av golom:

kan inte påstå att jag är ett fan av marketplaces med riktiga pengar, undra om dom kommer skjuta sig i foten som D3 gjorde.

håller med

Medlem

Väldigt taggad på det här


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

att communitiyn kan göra pve encounters är ju något som är bra och behövts länge!

Medlem

Hur kommer det här ens funka?

spelet kommer se ut som en minecraft server till slut..

ja vettefan..

Medlem
Skrivet av golom:

kan inte påstå att jag är ett fan av marketplaces med riktiga pengar, undra om dom kommer skjuta sig i foten som D3 gjorde.

Det är ju inte direkt samma sak? i D3 kunde du för riktiga pengar köpa gear vilket gjorde din gubbe bättre. Det här är ett spel där du bygger. Du kan alltså köpa en del av ett slot tex, hur gör det dig bättre??

EQ Landmark är för det första inte det mmo spelet där du lvlar och kör pvp osv utan det heter EverQuest Next.

EverQuest Next och EverQuest Next Landmark är två helt olika spel.

Medlem

Jag litar inte på människor i glansiga skjortor och backslick med fejk-tan och fixade tänder...


signatur

P.L.U.R

Medlem

Bara om dom lägger till gnomer som spelbar ras så är jag villig att testa detta

Medlem
Skrivet av Kempo:

Jag litar inte på människor i glansiga skjortor och backslick med fejk-tan och fixade tänder...

Håller med om att snubben såg galet sliskig ut. Väldigt "Ärlige Erlands Bilar"

Medlem
Skrivet av Zombie4Life:

Bara om dom lägger till gnomer som spelbar ras så är jag villig att testa detta

Jag har alltid spelat tomtar i EQ så mitt intresse skulle nog svalna markant om de dumpar dem i EQN. :/

1
Skriv svar